Interamerican are buget de 1 Mil. EUR pentru AdVenture
Marti, 30 Octombrie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

“Viata e o calatorie. Asigura-te ca e una frumoasa ” este mesajul celei mai recente campanii Interamerican, semnata de AdVenture. Campania este  cea de-a treia etapa a campaniei de comunicare a programului de pensii private ce se desfasoara in perioada 19 septembrie – 15 ianuarie 2008.

Spotul Tv “Calatoria” este principalul suport de comunicare , pe baza caruia au fost dezvoltate executii si pentru celelate medii de comunicare: TV, presa scrisa nationala si locala, outdoor la nivel national, radio local, Internet (atat campanie clasica cat si  proiecte speciale) dar si  indoor TV. Etapa finala din campania de comunicare Interamerican, a fost realizata cu un buget de peste 1 milion de euro.

„Prin implicarea lor, partenerii nostri de la Interamerican ne-au demonstrat angajamentul lor de a deveni unul dintre jucatorii importanti pe piata de pensii private”, spune Alex Zamfir, General Manager AdVenture. „Iar rezultatele inregistrate dupa o luna de la startul campaniei si prezenta in Top 5 din punct de vedere al numarului de subscrieri vin sa comfirme acest fapt”

AdPlayers.ro/File

AdVenture este o agentie de publicitate full service infiintata in anul 2002. Printre clientii sai se numara Panfoods Romania (Amigo), Motorola Romania, Interamerican, Alkaloid Skopje, Sensiblu, Clermont Hotel, Alto Syncro & Avia Motors, Realitatea TV, The Money Channel, Unilever FoodSolutions, Volvo Romania, Impact, YKK Romania.

AdPlayers.ro/Work

Advertiser: Interamerican

Agentie AdVenture

Andreea Hreapca -  Marketing & PR Manager Interamerican Romania Group

Alina Radoi – Marketing & PR Coordinator Interamerican Pensii. 

Mircea Moldovan – Creative director,

Daniel Toma – Senior Art Director,

Ovidiu Hodorogea – Copywriter,

Marius Mitran – DTP,

Stefan Popescu – Media Director,

Irina Carstea – Account Executive

Alex Zamfir – General manager AdVenture.  


PUBLICITATE: