(AdPlayers.ro, Irina Toma)
“Viata e o calatorie. Asigura-te ca e una frumoasa ” este mesajul celei mai recente campanii Interamerican, semnata de AdVenture. Campania este cea de-a treia etapa a campaniei de comunicare a programului de pensii private ce se desfasoara in perioada 19 septembrie – 15 ianuarie 2008.
Spotul Tv “Calatoria” este principalul suport de comunicare , pe baza caruia au fost dezvoltate executii si pentru celelate medii de comunicare: TV, presa scrisa nationala si locala, outdoor la nivel national, radio local, Internet (atat campanie clasica cat si proiecte speciale) dar si indoor TV. Etapa finala din campania de comunicare Interamerican, a fost realizata cu un buget de peste 1 milion de euro.
„Prin implicarea lor, partenerii nostri de la Interamerican ne-au demonstrat angajamentul lor de a deveni unul dintre jucatorii importanti pe piata de pensii private”, spune Alex Zamfir, General Manager AdVenture. „Iar rezultatele inregistrate dupa o luna de la startul campaniei si prezenta in Top 5 din punct de vedere al numarului de subscrieri vin sa comfirme acest fapt”
AdPlayers.ro/File
AdVenture este o agentie de publicitate full service infiintata in anul 2002. Printre clientii sai se numara Panfoods Romania (Amigo), Motorola Romania, Interamerican, Alkaloid Skopje, Sensiblu, Clermont Hotel, Alto Syncro & Avia Motors, Realitatea TV, The Money Channel, Unilever FoodSolutions, Volvo Romania, Impact, YKK Romania.
AdPlayers.ro/Work
Advertiser: Interamerican
Agentie AdVenture
Andreea Hreapca - Marketing & PR Manager Interamerican Romania Group
Alina Radoi – Marketing & PR Coordinator Interamerican Pensii.
Mircea Moldovan – Creative director,
Daniel Toma – Senior Art Director,
Ovidiu Hodorogea – Copywriter,
Marius Mitran – DTP,
Stefan Popescu – Media Director,
Irina Carstea – Account Executive
Alex Zamfir – General manager AdVenture.