(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Lowe si Lowe PR au dezvoltat pentru Delikat (Unilever SCE) activarea promotionala „Ghici cine vine la masa?”. Potrivit autorilor, campania propune un mecanism original ce imbina componenta de recompensare a consumatorilor cu o platforma creativa de VIP endorsement si elemente de comunicare a identitatii de brand.
„Am pornit de la ideea de a recompensa fidelitatea consumatorilor printr-o serie de premii si am ajuns la concluzia ca acest consumator al nostru merita mai mult de atat, merita o experienta care sa il faca partas la valorile unui brand cu adevarat autentic. Am hotarat deci sa nu oferim simple premii, ci surprize, experiente de viata, repere valorice.” spune Razvan Dumitrescu – Planning & Strategy Director Lowe & Partners.
Spotul TV este on air si ii are ca protagonisti pe Andra si Catalin Maruta. Prin intermediul acestuia s-a facut practic dezvaluirea marelui premiu al promotiei: intalnirea cu sotii Maruta pentru 10 familii de romani. Marii castigatori ai promotiei sunt de asemenea protagonistii unor spoturi de tip slice of life difuzate la emisiunile Happy Hour si Povestiri Adevarate.
Echipele Lowe si Lowe PR au dezvoltat o campanie integrata care a constat in: spot TV, activare de mecanism promotional, creare de ambalaje speciale de produs, componenta online (www.ghicicinevinelamasa.ro), creative media si platforma de PR. Inscrierea in promotie se poate face prin sms sau direct pe site-ul dedicat campaniei www.ghicicinevinelamasa.ro, prin intermediul unor coduri inscriptionate pe ambalajele editie limitata de Delikat si Delikat Bors.