Initiative a donat carti de 6.000 EUR
Vineri, 20 Iulie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Initiative a cumparat 500 de carti pentru studentiii de la Universitatea Bucuresti si Academia de Studii Economice. Hortensia Nastase, PR Director la Lowe Public Relations a afirmat pentru AdPlayers ca estimarea pretului de coperta pentru donatia Initiative catre cele doua facultati se ridica la aproximativ 6000 EUR.

Agentia de media a ales sa marcheze astfel editia aniversara a ghidului Media Fact Book ajuns la a zecea editie prin donatia unor carti de specialitate - media, comunicare, advertising - catre biblioteca Facultatii de Comunicare si Relatii Publice din Cadrul Universitatii Bucuresti si biblioteca Facultatii de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti.

Printre titluri se numara Cercetarea de marketing de Petre Datculescu, Trout despre strategie sau Conform lui Kotler, carti publicate de editura Brandbuilders, carti de limba romana sau traduceri ale unor carti de referinta din literatura de media, comunicare si advertising.

“Initiative isi asuma rolul de scriitor al cartilor de media din Romania si considera ca este datoare sa faca o astfel de investitie de valoare pentru formarea viitorilor profesionisti media”, spune Octavian Popescu, Managing Director Initiative Romania. 


PUBLICITATE: