(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Agentia de media Initiative a câstigat contul BMW, inclusiv Mini, pentru operatiunile de media strategy, planning & buying derulate în Europa de Est, în urma unei licitatii complexe organizate de MediaStar, companie globala de media audit, anunta oficialii de comunicare ai biroului Initiative de la Bucuresti.
Potrivit reprezentantilor agentiei din România, Initiative Viena va gestiona activitatile de comunicare pentru cele cinci tari est-europene în parteneriat cu echipa BMW din Munchen. Initiative Viena va fi responsabila de coordonarea internationala a contului, contractul fiind valabil pentru cinci tari din Europa de Est: Cehia, Slovenia, Slovacia de la 1 februarie, România si Bulgaria începând cu 1 iulie.
BMW, spune compania, îsi centralizeaza în felul acesta activitatile de marketing & comunicare pentru Europa de Est, o piata cu un potential mare de extindere pentru producatorul german. Centralizarea structurii manageriale si operatione BMW pentru întreaga Europa Centrala si de Est s-a realizat începând cu iunie 2006.
Reprezentantii agentiei de media spun ca Initiative a oferit companiei BMW o strategie de comunicare care reflecta noua structura BMW CEE, prin care compania îsi propune sa aprofundeze specificul fiecarei piete locale, pastrând perspectiva de comunicare integrata, centralizata.
“Prin reprezentantele BMW si prin strategia de media realizata de Initiative la nivel national, vom asigura prezenta brandului în fiecare dintre aceste tari fara a neglija strategia regionala”, a spus Sabine Kronschnabl, General Manager Marketing, BMW Eastern Europe. „În acest mod, comunicarea Initiative va reflecta structura companiei si va sustine eforturile noastre legate de prezenta pe fiecare piata si de eficienta rezultatelor.”
Xavier Renaud, Director la Initiative Viena a declarat: “Suntem încântati de încrederea pe care BMW ne-a acordat-o. Este o mare provocare atât pentru Initiative Viena în calitatea sa de agentie coordonatoare a acestui cont, cât si pentru filialele Initiative din cele 5 tari”, Executivul Initiative Viena a spus ca succesul este înca o dovada a faptului ca diferitele agentii din reteaua Initiative colaboreaza foarte bine, si ca victoria se datoreaza efortului de echipa depus pe parcursul întregii licitatii.
„Pentru Initiative Bucharest, BMW reprezinta în mod clar un brand de portofoliu si nu numai”, a spus Octav Popescu, Managing Director Initiative Romania. “Foarte motivant si reconfortant este faptul ca, în cazul acestei licitatii, am avut ocazia sa gestionam integral propunerea de media a României începând cu oferta de strategie si tactici specifice pietei românesti si pâna la oferta financiara, pe care le-am demonstrat, argumentat si negociat ‘live’ în fata echipei BMW si a auditorului, la celebrul sediu din Munchen”.
AdPlayersFile Initiative
Activa pe piata de media româneasca de 13 ani, Initiative România (www.initiativemedia.ro) este afiliata retelei internationale Initiative Worldwide si se claseaza între primele agentii de profil. Portofoliul Initiative România include Orange România, Johnson&Johnson, Raiffeisen Group, MOL România, Pernod Ricard, GlaxoSmithKline, Berlin-Chemie, Continental, Cartoon Network, Euro GSM, Fujitsu Siemens, Vitan Platinum Towers, Provident Financial, Beres, Reinert, Porsche Bucuresti, Sarantis.Initiative este una din cele mai mari retele independente de media din lume si asigura servicii specializate de planificare si cumparare de media, de strategie si consultanta de media. Initiative este membra a Interpublic Group of Companies [NYSE:IPG] si avea în 2005 o cifra de afaceri de circa 14 miliarde de dolari în anul 2005, Initiative Worldwide numara peste 3500 de angajati în cele 99 de birouri la nivel global”.