Initiative Romania estimeaza 42 Mil. EUR in 2007
Luni, 16 Iulie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Initiative Romania estimeaza 42 Mil. EUR pentru anul in curs, spun oficialii companiei prezidate de Veronica Savanciuc. Potrivit companiei, agentia de media se afla in top 3 agentii de media din Romania, iar cifra ar reprezenta o crestere de peste 30% fata de anul trecut.

Agentia de media Initiative Romania gestioneaza serviciile de media pentru Orange Romania, Johnson&Johnson, Raiffeisen Group, BMW, MOL Romania, Pernod Ricard, GlaxoSmithKline, Berlin-Chemie, Continental, Beres, Euro GSM, Reinart, Fujitsu Siemens, Vitan Platinum Towers, Provident Financial, Sarantis Romania.

Membra a Interpublic Group of Companies [NYSE:IPG], unul dintre cele mai mari holdinguri de marketing si comunicare din lume, Initiative Romania face parte din grupul Lowe Romania, grup de marketing si comunicare din care mai fac parte alte 4 companii: Lowe & Partners (full service advertising), MedicOne (healthcare communication), Brand Connection (media planning & buying), Lowe PR (full service Public Relations).

Intrebata cat reprezinta media in afacerea grupului, Veronica Savanciuc, Presedinte al Initiative Media si al grupului de marketing si comunicare Lowe Romania a declarat pentru AdPlayers.ro ca “In grupul nostru, volumul de media detine o cota de aproximativ 60% din venituri”.

Grupul de companii Lowe Romania are in prezent 110 oameni, in crestere cu 15% fata de anul trecut, declara Veronica Savanciuc. “Ne aflam intr-un moment in care consolidam afacerea celor 5 companii din grup si estimam o crestere a business-ului per total grup cu 30-35% fata de anul trecut”, mai sustine Savanciuc.

Referindu-se la ponderea business-ul international versus cel local in afacerea grupului, Savanciuc a afirmat pentru AdPlayers ca acesta este majoritar in momentul de fata. „In acelasi timp sunt importanti si clientii locali, care contribuite la echilibrul afacerii”, sustine presedinta grupului.  

Intrebata unde se pozitioneaza grupul Lowe Romania si unde vede afacerea in urmatorii 5 ani, Veronica Savanciuc a afirmat: “Avem un grup specializat in comunicare, care se afla in primii 5 jucatori de pe piata. In curand implinim 15 ani, iar pentru urmatorii 5 ani imi doresc sa fim la fel de respectati ca si pana acum”, conchide pentru AdPlayers Veronica Savanciuc.

AdPlayersFile Initiative

Initial, agentia oferea servicii de media pentru clientii Plus Advertising (in prezent Lowe & Partners) si s-a infiintat in 1994, sub numele Total Media Shop, fiind, potrivit companiei, prima agentie de media full service din Romania.

Afilierea la Initiative Media Worldwide are loc in 1996, actiune care va transforma Initiative in prima sucursala a unei retele internationale de media in Romania. Agentia editeaza din anul urmator in premiera in Romania, Media Fact Book, un ghid media unic in spatiul autohton a carei lansare de la sfarsitul saptamanii trecute a ajuns, in acest an, la a zecea editie (foto)

Compania de media asigura servicii complete de Media Strategy, Planning, Buying, Monitoring, Competition Analysis, Post-Campaign Efficiency Analysis, Media Info (Media Fact Book, Newsletter, Landscape), Media training, Media PR, Digital Specialist Services.

 


PUBLICITATE: