In urma unui proces riguros de selectie, OPPO, lider mondial in domeniul tehnologiei, a ales agentia Tribal Worldwide Romania pentru a se ocupa de comunicarea brandului in digital si social media.
AdPayers. info
In urma unui proces riguros de selectie, OPPO, lider mondial in domeniul tehnologiei, a ales agentia Tribal Worldwide Romania pentru a se ocupa de comunicarea brandului in digital si social media, anunta compania.
OPPO este un brand intrat pe piata locala in 2020, un an challenging, iar rolul agentiei de digital si social media va fi sa pozitioneze cat mai bine brandul, prin teritorii bine definite, campanii inovatoare pe platforme noi si continut premium pentru comunitatea OPPO.
”OPPO este un brand inovator, cu o viziune foarte clara in ceea ce priveste digitalul. Ne bucuram ca agentia Tribal Worldwide Romania a raspuns foarte bine briefului nostru si au intuit directia pe care urmeaza sa ne concentram in 2021.” a declarat Crina Stoian, Digital Manager, OPPO.
Cu aproape 40 de branduri pentru care lucreaza, potrivit companiei, Tribal Worldwide Romania este agentia cu cel mai mare departament de social media din tara, iar adaugarea unui brand ca OPPO in portofoliu garanteaza expertiza de strategie si comunicare always on pe care agentia o ofera partenerilor sai.
”Inca din briefing ne-am bucurat ca simtim o conexiune puternica cu acest brand, care trebuie sa comunice cel putin la fel de inovator ca produsele pe care le are in portofoliu. Viziunea noastra comuna: Tribal-lider in social media + OPPO-lider in domeniul tehnologiei nu poate decat sa genereze proiecte de succes, pe care abia asteptam sa le implementam alaturi de noul nostru partener.” a declarat Arnold Vieriu, Head of Social Media Tribal Worldwide Romania.
OPPO a fost fondat in 2004 si inca din primul moment si-a propus sa ofere tehnologii inovatoare si experiente revolutionare de utilizare a smartphone-urilor. In prezent, peste 320 de milioane de utilizatori din intreaga lume se bucura de performanta produselor si serviciilor OPPO.
OPPO este un brand global, cu o prezenta in peste 40 de tari si regiuni si cu mai mult de 40.000 de angajati la nivel mondial. Compania va investi 7 miliarde de dolari pana in 2022, pentru a aduce noi inovatii pe segmentul tehnologiilor cheie hardware si software, punand accent pe dezvoltarea conectivitatii 5G, a algoritmilor de inteligenta artificiala (AI), realitate augmentata (AR), big data si altele, pentru a sustine evolutia continua a companiei ca un jucator global esential in era 5G.
In momentul de fata, OPPO are sase institute de dezvoltare si patru centre de cercetare si dezvoltare in intreaga lume. Mai mult, in 2015, OPPO dedica o echipa dezvoltarii tehnologiei 5G, iar unul dintre primele succese l-a reprezentat lansarea comerciala a primului smartphone 5G din Europa, in luna mai 2019, in Elvetia.
Mai mult in Licitatii, Conturi