In noiembrie 2021 relatiile sociale sunt prioritare pentru familiile traditionale (47%) si persoanele peste 40 de ani (49%). Barometru Romanii Azi.
Miercuri, 24 Noiembrie 2021

Potrivit cercetarii Reveal Marketing Research, comparativ cu noiembrie 2020, toate aspectele vietii romanilor s-au imbunatatit vizibil, acestia declarandu-se foarte multumiti cu privire la starea lor de spirit (de la 70% in noiembrie 2020 la 78% in noiembrie 2021), relatia pe care o au cu familia si prietenii (de la 80% in noiembrie 2020 la la 93% in noiembrie 2021) dar si cu privire la starea de sanatate, respectiv conditia fizica actuala (de la 55% in noiembrie 2020 la 64% in noiembrie 2021).

AdPlayers. info

In noiembrie 2021 relatiile sociale sunt prioritare pentru familiile traditionale (47%) si persoanele peste 40 de ani (49%), releva Barometrul Romanii Azi. Instrument de cercetare dezvoltat de Reveal Marketing Research.

Cum se simt romanii pe final de an?

Comparativ cu noiembrie 2020, toate aspectele vietii romanilor s-au imbunatatit vizibil, acestia declarandu-se foarte multumiti cu privire la starea lor de spirit (de la 70% in noiembrie 2020 la 78% in noiembrie 2021), relatia pe care o au cu familia si prietenii (de la 80% in noiembrie 2020 la la 93% in noiembrie 2021) dar si cu privire la starea de sanatate, respectiv conditia fizica actuala (de la 55% in noiembrie 2020 la 64% in noiembrie 2021).

Aceste noi date ar putea indica faptul ca romanii s-au obisnuit cu obstacolele specifice acestei perioade a pandemiei si denota rezilienta si putere de adaptare in fata greutatilor.

22% dintre romani declara ca au suficienti bani

La nivel national, 22% dintre romani declara ca au suficienti bani pentru cheltuielile zilnice si isi permit deopotriva sa economiseasca. Conform datelor obtinute, in aceasta luna romanii au economisit cel mai mult (20%) comparativ cu luna octombrie 2021 (12%) dar si cu noiembrie 2020 (13%), inregistrandu-se astfel o crestere de aproape 10% de la o luna la alta.

Parfurmurile si cosmeticele, cele mai cautate.

Produsele si serviciile care faciliteaza fenomenul integrarii sociale sunt preferate in aceasta luna in special de mileniali. Produsele cel mai achizitionate din aceasta categorie sunt parfumurile si cosmeticele (peste 30%).

Produsele care satisfac nevoia fundamentala a dezvoltarii personale si stimei de sine sunt preferate in special de persoanele de peste 40 de ani. Cele mai achizitionate produse sunt cartile (peste 20%) si accesoriile auto (peste 25%). Produsele aferente sigurantei si supravietuirii sunt achizitionate in aceeasi masura de toate segmentele.

Evolutia prioritatilor in randul romanilor

In aceasta luna, pe primul loc in topul motivatiilor romanilor se afla dorinta de stabilitate, responsabilitate si credinta, ce inregistreaza o crestere de aproximativ 10% fata de luna octombrie.

Romanii simt nevoia de stabilitate in aspectele vietii de zi cu zi, motiv pentru care se indreapta si spre teritoriul relatiilor sociale si al unitatii. Romanii isi doresc stabilitate si unitate, iar aceste lucruri reies si din peisajul cheltuielilor acestora (cheltuie mai mult pe produse de baza si produse aferente integrarii sociale).

Barometrul Romanii AZI este un instrument de cercetare, dezvoltat de Reveal Marketing Research nu doar pentru diagnoza de astazi a starii romanilor, ci si ca instrument de punere in context a cercetarilor Reveal Marketing Research. Acesta are un caracter continuu si functioneaza ca un barometru al valorilor (al lucrurilor importante pentru romani), in momentul respectiv.

Cercetarea are loc lunar si reda aspecte de moment legate de romani, dar si evolutia lor in timp. Elementul care face din Romanii AZI un instrument unic si un puternic diferentiator este mentionarea, in cadrul fiecarui studiu pe care il compania Reveal Marketing Research il realizeaza, a valabilitatii acestuia pentru ca el nu este static, ci dinamic. Studiul arata momentul in care diverse segmente de consumatori se schimba si cum anume.

Metodologie: Cercetarea a presupus 1010 interviuri CAWI (colectare online), esantion reprezentativ la nivel national urban+rural, 18+, online users. Perioada de colectare a datelor este Noiembrie 2020 – Noiembrie 2021.

Mai mult in Cercetare, Research


PUBLICITATE: