Credit. ,,Plus de conversatie” - Sodexo / Ogilvy Romania
Platforma de comunicare a aparut pe fondul urmarilor pandemiei, care a generat un impact semnificativ asupra mediului de lucru, aducand schimbari majore si noi abordari atunci cand vorbim despre binele de la locul de munca. Componenta de mental health devine tot mai importanta in programele angajatorilor, la fel ca si grija fata de echilibrul intre viata profesionala si cea personala si, nu in ultimul rand, starea de bine la locul de munca.
AdPlayers. info
Sodexo lanseaza Plus de conversatie despre noua stare de bine la locul de munca, dupa o idee Ogilvy Romania. Platforma de discutii a aparut pe fondul urmarilor pandemiei, care a generat un impact semnificativ asupra mediului de lucru, aducand schimbari majore si noi abordari atunci cand vorbim despre binele de la locul de munca, spun autorii proiectului.
Potrivit acestora, componenta de mental health devine tot mai importanta in programele angajatorilor, la fel ca si grija fata de echilibrul intre viata profesionala si cea personala si, nu in ultimul rand, starea de bine la locul de munca.
Companiile extind beneficiile pentru angajati, de la sanatatea fizica la cea emotionala a acestora
La nivel global, preocuparea pentru starea de bine a cunoscut in ultimii ani o crestere semnificativa, fiind o componenta care a devenit tot mai importanta pentru consumatori. La randul lor, companiile extind constant pachetele de beneficii pentru angajati, prioritizand sanatatea acestora, sub toate aspectele ei, de la cea fizica la cea emotionala. In acest context, Sodexo isi propune sa gaseasca cele mai potrivite solutii pentru zona de wellbeing si imbunatatirea calitatii vietii angajatilor.
Campania Plus de Conversatie isi propune sa aduca toate aceste subiecte in centrul atentiei, dintr-o perspectiva autentica si sincera, cu abordari adaptate noului context. Obiectivul principal este sa aduca un plus de valoare subiectelor deja existente si sa accentueze preocuparile actuale ale angajatilor si angajatorilor/organizatiilor.
Dialogurile vor fi gazduite de Laura Dragomir, strateg si trainer de comunicare in business, iar invitatii sai vor fi, la randul lor, specialisti din diverse zone de interes, de la nutritie la wellbeing.
,,In 8 din 10 situatii in care mancati, nu este din cauza de foame” dr. Mihaela Bilic
Credit. Youtube ,,Plus de Conversatie" - Sodexo / Ogilvy Romania
Laurei Dragomir i se alatura si Mihaela Bilic, doctor nutritionist, care militeaza pentru o alimentatie sanatoasa, iar mancarea pe care o alegem la locul de munca este parte dintr-un context mai amplu care genereaza starea de bine, la modul general.
"Ca angajati sau ca antreprenori, suntem vulnerabili in fata provocarilor de zi cu zi si uitam de starea noastra de bine. Avem nevoie de sprijin pentru a ne educa emotional si de acces rapid la servicii de calitate, fie ca e vorba de masa de pranz sau de consultanta nutritionala, indiferent ca lucram de acasa, de la birou sau de la o cafenea din alt oras decat cel in care locuim. ", a spus Adina Rotileanu, Director Marketing si Dezvoltare, Sodexo Romania.
,,Produsele pe care le oferim sustin imbunatatirea calitatii vietii noastre prin accesul la telemedicina, consultanta nutritionala, monitorizarea comportamentului alimentar si psihonutritie, iar prin "Plus de conversatie" incurajam discutiile sincere despre ce inseamna cu adevarat sa ne fie bine la locul de munca" a adaugat directoarea marketing si dezvoltare de la Sodexo Romania.
Parte din Grupul Sodexo, lider mondial in domeniul serviciilor de calitate a vietii, Sodexo Romania este lider pe piata locala de beneficii extra salariale pentru imbunatatirea calitatii vietii angajatilor. Compania opereaza pe piata romaneasca de peste 24 de ani, oferind companiilor o gama complexa de beneficii extra salariale pentru angajati. Peste 30.000 de companii si 2 milioane de angajati folosesc deja produsele Sodexo. Mai multe ddetalii despre companie pe www.sodexo.ro.
Ogilvy Group, parte din reteaua internationala Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piata locala, Ogilvy creeaza platforme de comunicare, experiente si campanii personalizate pentru a raspunde celor mai specifice nevoi ale brandurilor.
Ogilvy construieste branduri, le gestioneaza reputatia si le sprijina ascensiunea printr-un storytelling creativ, sustinut de date si tehnologie, avand la baza arii de expertiza de la strategie de brand, advertising si customer engagement&commerce, la PR & Influence si digital transformation.
Mai mult in Campanii, Responsabilitate Sociala, CSR,