(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Imager continua constructia CardAvantaj, unul din cele mai importante, vizibile si promovate produse din portofoliul Credit Europe Bank, potrivit agentiei de publicitate, card ce si-a relansat site-ul.
“Noul site cardavantaj.ro este un magazin online, plasat intr-un spatiu de Mall virtual, in care vizitatorii – vizitatoarele mai precis - pot cauta in interiorul sau: campanii, promotii, aplicatii carduri online, contact si pot proba fiecare din exponatele online ale siteului”, explica Mihaela Albu, Account Director Imager.
Potrivit reprezentantilor agentiei, conceptul de comunicare al site-ului a fost dezvoltat de Imager pornind de la faptul ca acum Card Avantaj - un card de credit apreciat in majoritate de tinere femei cu venituri si educatie medie si superioara - are nevoie de o platforma de comunicare online noua si dinamica.
“Conceptul de site CardAvantaj a fost generat de cateva premise clare: spectaculozitate si interactivitate; pentru ca internetul este mediul care “viralizeaza” prin definitie dinamismul si entertainmentul”, a spus Traian Panghe, Creative Director Imager.
Echipa de comunicare care a lucrat la proiectul cardavantaj.ro a fost compusa din: Mihaela Chita –copywriter, Marius Davidoni –Art Director, Traian Panghe – Creative Director, Mihaela Albu – Account Director; Andreea Bonis – Client Service Director. Din partea Credit Europe Bank au participat Cristina Popa – Marketing&Promotion Manager, Adrian Calarasu – Marketing Specialist , Horia Glinastei – Marketing Specialist, Aysegul Altay-PR Communication& Advertising Manager.