Image PR investeste in valoarea educatiei universitare. Agentia comunica pro-bono pentru Universitatea din Bucuresti
Reprezentantii agentiei de relatii publice nu au dezvaluit valoarea serviciilor care vor fi prestate in campanie. Valoarea serviciilor efectuate pro-bono de agentia de relatii publice este aproximata de specialistii din piata de comunicare intre 10.000 si 20.000 de euro.
“Anul acesta este unul special pentru Universitatea din Bucuresti si am dorit sa marcam acest lucru printr-o campanie speciala. Alaturi avem parteneri care de-a lungul timpului au sustinut educatia romaneasca, iar
“O parte importanta a consultantilor IMAGE PR sunt absolventi ai Universitatii din Bucuresti. Tocmai de aceea ne-am dorit sa le fim alaturi la aceasta frumoasa celebrare si sa sustinem
In cadrul parteneriatului ce se deruleaza in perioada mai-iulie, agentia va furniza pro bono servicii de consultanta in comunicare strategica, relatii cu media si liderii de opinie si comunicare online, pentru a promova actiuni precum: Festivalul de Cultura al Universitatii din Bucuresti, Expozitie de fotografie in pasajul de la Universitate, Lansarea albumului aniversar Universitatea din Bucuresti, sau Ceremonia de aniversare a 150 de ani de la infiintarea Universitatii din Bucuresti.
Mai multe activitati si evenimentele dedicate aniversarii a 150 de ani de existenta a Universitatii din Bucuresti sunt reflectate pe site-ul 150.unibuc.ro sau pe pagina de Facebook Universitatea din Bucuresti.
Mai mult despre agentia si portofoliul Image PR