Ikea se apara de soare cu Ogilvy & Mather
Marti, 26 Iunie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Dupa lansarea brand-ului IKEA pe piata romaneasca in luna martie, Ogilvy & Mather a dezvoltat recent o noua campanie de promovare a produselor aflate sub marca IKEA, campanie care se deruleaza in perioada 1 iunie – 31 iulie 2007, anunta reprezentantii agentiei.

„Conceptul din spatele campaniei este unul foarte simplu: o vizita la magazinul IKEA este aproape ca o vacanta”, vorbeste Ruxandra Lupu (Account Manager Ogilvy & Mather) despre prima campanie de vara IKEA in Romania. “Te relaxezi, mananci, faci shopping, te plimbi, stai pana seara tarziu si te intorci acasa cu produse care iti fac vara mai placuta”.

“Sunt reclame tipice magazinului IKEA: istete si simple, fara a fi tipatoare sau arogante, la fel ca si brandul”, spun Cristi Simion & Cristi Dita (copywriter, respectiv art director). „Iar blocul din Piata Romana... l-am lasat acolo, dar am tras draperiile putin la o parte. Stim ca soarele rasare prea devreme dupa o noapte alba, dar diminetile sunt frumoase vara.

„Si daca tot ne-am apucat sa schimbam lucruri prin oras, ne-am gandit si la cei din statiile de autobuz. Le-am pus jaluzele care sa ii apere de soare si care sa ii „puna in umbra” in sensul bun”, adauga  creativii de la Ogilvy &Mather care se ocupa de contul IKEA.

..

AdFile

Produs / Serviciu: IKEA.

Mihaela Muresan, Marketing Manager

Agentie: Ogilvy & Mather Romania

Cristi Simion & Cristi Dita (- copywriter si – art director),

Albert Nica (executive creative director) 

Ruxandra Lupu (account manager),

Maria Surdeanu (account executive),

Alexandrei Theodorescu (group account director).

Agentie Media: Mediaedge:cia:

Anca Onofrei (Strategic Media Coordinator) si

Lucia Gradisteanu (Media Manager).


PUBLICITATE: