sursa: youtube.com/eugen-merher
Ignorat de Adidas, filmul unui tanar regizor pentru cunoscuta marca de articole sportive a devenit viralul inceputului de an 2017 in publicitate. Aproape 3 Milioande de vizualizari din a doua jumatate a lunii decembrie pana astazi!
adplayers. Iulian Toma
Productia semnata de un tanar regizor de film, Eugen Merher, ar putea fi viralul inceputului de an in publicitate, dupa cum apreciaza editorii online ai Boredpanda care citeaza din Huffington Post demersul lui Merher de a fi trimis reprezentantilor Adidas propunerea sa de film de promovare pentru cunoscuta marca de articole sportive.
Cu durata de 1’si 40”sec, productia lui Merher surprinde un batranel aflat intr-un complex de ingrijire a persoanelor in varsta care isi doreste sa evadeze din cotidian si sa traiasca clipele din anii in care se bucura sa alerge in libertate. Povestea capata contur odata cu pantofii sport pe care ii descopera din intamplare intr-un dulap la centrul de ingrijire unde beneficia de asistenta celor care au sarcina sa vegheze la cei care ajung la varsta cand au nevoie de ajutorul celor din jur.
Nu de acelasi ajutor pare sa aiba nevoie si personajul nostru aflat in ingrijire care vrea sa evadeze insa incearca in zadar sa isi puna pantofii si sa alerge, pentru ca asistentii il opresc de fiecare data. Pana intr-o zi, in care vecinii de suferinta ii pregatesc batranului nostru dornic de alergare surpriza de a reintra in posesia pantofilor "pusi bine"de asistenti si care se unesc sa ii opreasca pe ingrijitorii, scapa"ndu-l astfel pe usa centrului de ingrijire pe "tanarul' nostru atlet care, in sfarsit, alearga liber in afara zonei de asistent
a. "Break free. Adidas". Packshot final. Nu si de la reprezentantii marcii care, cel putin pana in prezent, nu au reactionat in vreun fel la valul de simpatie online.
In ciuda faptului ca, pana in prezent, tanarul regizor nu pare sa fi primit vreo apreciere de la oficialii marcii, fanii de pe Internet ai productiei lui Eugen Merher au apreciat si redistribuit mii de aprecieri la adresa filmului sau promovare pentru adidas si ar putea deveni viralul inceputului de an. Aproape 3 Milioande de vizualizari din a doua jumatate a lunii decembrie pana astazi!
„De ce naiba o ignora?” se intreaba si managerul unei cunoscute agentii de publicitate din Romania multipremiata in festivaluri de publicitate, referitor la lipsa de pozitie a marcii Adidas in legatura cu productia tanarului regizor Eugen Merher.
Voi ce ziceti? Merita ignorata de Adidas?
sursa Youtube.com / Eugen-Merher
Mai mult In Viral