Hochland Romania a lansat o noua campanie de comunicare in care prezinta cel mai recent produs din gama sa, Hochland Cascaval Pané, anunta o informare a agentiei. Potrivit autorilor campaniei realizate de Bridge Communication, conceptul care sta la baza spotului TV pentru Hochland Cascaval Pané este „Trucuri magice”.
Conforma agentiei care explica si ideea spotului, Hochland Cascaval Pané este un produs pentru mame moderne, carora le ofera posibilitatea de a castiga timp in bucatarie. Pentru ca este gata foarte repede, fara prea mult efort, ca prin magie, mama isi poate petrece mai mult timp cu copiii. Conceptul se integreaza in comunicarea generica Hochland, fiind introdusi in lumea Cascavalului Pané prin prezenta acelorasi personaje-copii din seria Hochland branza topita.
/ MARKET - Hochland
Avand 3.700 angajati in doisprezece unitati de productie, Hochland realizeaza o cifra de afaceri de circa 780 milioane Euro. Astfel, Hochland este unul din cei mai mari producatori si prelucratori de branzeturi din Europa. Hochland este reprezentata pe plan national si international in toate segmentele semnificative de branzeturi. Branza Hochland este vanduta in peste 50 de tari de pe toate cele cinci continente, numele fiind sinonim cu calitatea si permanenta inovatie de produse.
/ PROFILE - BRIDGE
Dezvoltandu-se sub sloganul “Building Brands. That last” Bridge Communication este o agentie de publicitate full service care ofera servicii strategic-creative bazate pe intelegerea pietei si a consumatorilor. Printre clientii Bridge Communication se numara Interact, Interstar, Libra Bank, Star Foods/Pepsico, Nestle, Whiteland, Banat Bun, Stalinskaya.
/ WORK
Titlu: Cascaval Pane „Trucuri magice”
Produs Hochland - Cascaval Pane
Agentie: Bridge Communication,
Advertiser: Hochland Romania
George Nicolae - Strategic planner,
Afrodita Blasius – Client service director,
Luca Bulacu - Creative director,
Roxana Sava si Irene Catan - Copywriteri,
Dragos Platon - Art director si
Dragos Covaciu – Account executive.
Sergiu Mititelu – General Manager,
Dan Oprescu – Director Marketing,
Diana Tulbure – Brand Manager si
Madalina Dumitru - Junior Brand Manager.
casa de productie: Castel Film
regizor: Razvan Marculescu.