(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Notorious a reusit o abordare diferita in decorarea zonei de produse proaspete a hipermarketului Auchan, arata responsabilii de comunicare ai agentiei de publicitate conduse de Bogdan Alexandrescu.
Agentia care a mai lucrat in domeniul retail-ului pentru Bricostore, Cora, Domo, Plus realizeaza integral comunicarea Auchan, potrivit reprezentantilor sai, incepand din luna noiembrie 2006.
Dupa cum afirma reprezentantii agentiei, s-a pornit de la nevoia unei mai bune comunicari a avantajelor oferite de Auchan clientilor si de la dorinta de a utiliza eficient spatiile libere din zona de produse proaspete. Reprezentantii agentiei sunt de parere ca Notorious a decis sa combine imagini sugestive cu mesaje scurte si incitante, care sa ii atraga pe clienti.
Rezultatul este o decorare iesita din tipare, apreciaza agentia, alaturarea expresiva de imagini si texte condimentand vizita in raionul de produse proaspete. “Se construieste astfel o comunicare directa intre personalul Auchan si clientii hipermarket-ului”, explica autorii.
Tiberiu Danetiu – Director Marketing Auchan a declarat: “Propunerea venita de la Notorious ni s-a parut interesanta si diferita. Ea sustine poziionarea Auchan, care mizeaza nu pe promotii care apar si dispar ci pe avantajele directe ale clientului, pretul mic oferit in fiecare zi pentru toate produsele, prospetimea si calitatea acestora. Iar printre cei care fac acest lucru posibil se numara si personalul magazinului, implicat in relatia directa cu clientii”, explica Danetiu.
AdPlayersFileAuchan este unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata mondiala de retail, prezent in 12 tari de pe 3 continente, cu un numar de aproape 400 de hipermarketuri, arata responsabilii contului, de la Notorious. In Romania, Auchan a deschis primul hipermarket in Bucuresti, in cartierul Titan, iar planurile de dezvoltare pentru 2007 includ deschiderea a 4 noi magazine, unul in Bucuresti si 3 in tara.