(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Heineken a lansat noua campanie de comunicare - Heineken served Extra Cold, in care lupta impotriva incalzirii locale, anunta oficialii de comunicare ai campaniei de la Ogilvy Public Relations.
Consumatorii sunt invitati sa experimenteze noua senzatie extracold pe care Heineken o ofera in toate locatiile ultra - „hot”. Campania de comunicare Heineken served Extra Cold se desfasoara incepand cu a doua jumatate a lunii mai pana in august in presa scrisa, outdoor si online.
“Ideea acestei abordari inedite, precum si a intregii campanii de comunicare, a pornit de la insight-urile consumatorilor care simt nevoia unei puternice senzatii de racoare in cluburile si in barurile hot foarte aglomerate. De aceea, am introdus Heineken served Extra Cold, o adevarata experienta Heineken pe care consumatorii o pot trai la zero grade” motiveaza Ilco Kwast, Heineken Group Brand Manager.
„Ne-am concentrat mult pe mediul on-line”
“Am dezvoltat spoturi si printuri despre incalzirea locala, intreband diferite personalitati cunoscute cum fac fata incalzirii locale si cum lupta impotriva acesteia”, explica Vasile Alboiu, Digital Creative Coordinator Ogilvy Group.
„Desigur, solutia cea mai des oferita a fost o bere rece! In comunicarea campaniei catre consumatori, ne-am concentrat mult pe mediul on-line. Am dezvoltat mai multe virale, care transmit aceeasi idee: lupta impotriva incalzirii locale cu ajutorul Heineken served Extra Cold.
„De la wallpaper-ul computerului, care se schimba dintr-o zi insorita intr-una de iarna, dupa deschiderea unei sticle de Heineken, pana la filmuletele care prezinta oameni care nu pot bea o bere rece fara sa se imbrace foarte gros, ideea centrala este aceea ca a bea bere Heineken served Extra Cold este cool”, a mai adugat Vasile Alboiu, de la Ogilvy Group.
Principalul mijloc de comunicare www.localwarming.roPrincipalul mijloc de comunicare este blog-ul creat special pentru aceasta campanie, www.localwarming.ro. Acesta este un loc virtual in care vizitatorii blog-ului se pot intalni si pot trimite eseuri, materiale video sau foto despre incalzirea locala, dar cu o solutie “cool”.
Vizitatorii www.localwarming.ro au ocazia de a participa la un concurs avand ca tema incalzirea locala si pot castiga o excursie la Amsterdam, unde vor putea trai o adevarata experienta SubZero intr-un bar construit din gheata.
Consumatorii din baza de date Heineken au fost informati asupra campaniei Heineken served Extra Cold prin intermediul e-card-urilor animate si prin postarea a doua video bannere despre campania Heineken served Extra Cold pe portalul Yahoo.
Un concurs similar a fost lansat special pentru jurnalisti, care in perioada 21 mai – 25 iunie pot trimite scenarii, schite, fotografii sau filme avand ca tema incalzirea locala. Astfel, au ocazia de a castiga o excursie la Amsterdam pentru a trai experienta SubZero.
Castigatorii concursului vor fi anuntati pe 28 iunie de catre membrii juriului, format din Ilco Kwast, Heineken Group Brand Manager, Dani Macarie, Group Creative Director OgilvyOne & OgilvyAction si Jean Lorin Sterian, jurnalist si scriitor.
Evenimentul oficial de lansare beneficiaza de suportul fashion designer-ului Irina Marinescu, care a conceput special pentru aceasta lansare o colectie de 10 piese intitulata “Heineken impotriva incalzirii locale”.
Heineken este prezenta pe aproape toate pietele din intreaga lume. In Romania, marca Heineken face parte din portofoliul Heineken Romania, liderul pietei locale, alaturi de marcile Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau si Bucegi.
AdPlayersFile
Titlu: Heineken served Extra Cold
Advertiser: Heineken
Brand: Heineken
Ilco Kwast, Group Brand Manager,
Andrea Veress – Brand Manager si
Alex van Oord – Junior Brand Manager
Agentie: Ogilvy Group
Dani Macarie, Creative Director,
Catalin Popescu, Art Director,
Corina Bompa, Copywriter,
Vasile Alboiu, Digital Zone Coordinator,
Adrian Diac, Copywriter,
Adrian Poenaru, Copywriter,
Loredana Caradimu, Group Accont Director,
Adina Tataru, Senior Account Executive,
Adrian Alexandrescu, One-to-One Communications Director,
Mircea Sebe, Group Account Director,
Claudia Agafitei, PR Manager
Oana Stanoevici, PR Manager.