Credit. Heineken Silver
,,Drojdia speciala de tip A, preparata de obicei in rezervoare orizontale, a fost inlocuita cu Pixeli de tip A. Dam uitarii hameiul recoltat de pe camp, pentru ca berea Heineken® Silver virtuala se fabrica din hameiul codat binar, cultivat de fermieri NPC (non-player character). Si, bineinteles, intregul proces de fabricare al berii virtuale este supravegheat de ajutoarele virtuale ale berarilor Heineken®, suplinitorii digitalizati ai faimosilor Maestri Berari.” spun producatorii.
AdPlayers. Info
Heineken® a lansat noua si singura sa bere virtuala, Heineken® Silver. Evenimentul a avut loc exclusiv in fabrica de bere virtuala aflata in platforma digitala imersiva Decentraland.
In lumea reala, brandul Heineken® este cunoscut pentru calitatea sa fara compromisuri, perfectionata in urma deceniilor de inovatie in domeniul berii. Acum, aceeasi expertiza care a facut din Heineken® una dintre cele mai faimoase beri din intreaga lume trece printr-un proces de transformare high-tech pentru a cuceri metaverse-ul, pixel cu pixel. Brandul Heineken® a fost intotdeauna pasionat de ingredientele naturale, dar in metaverse totul se rezuma la cele mai alese ingrediente, generate 100% de calculator.
,,Drojdia speciala de tip A, preparata de obicei in rezervoare orizontale, a fost inlocuita cu Pixeli de tip A. Dam uitarii hameiul recoltat de pe camp, pentru ca berea Heineken® Silver virtuala se fabrica din hameiul codat binar, cultivat de fermieri NPC (non-player character). Si, bineinteles, intregul proces de fabricare al berii virtuale este supravegheat de ajutoarele virtuale ale berarilor Heineken®, suplinitorii digitalizati ai faimosilor Maestri Berari.” spun producatorii.
,,Aceste elemente se imbina pentru a crea o bere cu totul unica, pe care vizitatorii fabricii virtuale de bere Heineken® din Decentraland o vor putea vedea in lumea virtuala. Daca ar fi posibila imprimarea 3D a produsului, acestia ar putea tine in mana si ar putea gusta Heineken® Silver si in viata reala.”
Berea virtuala a fost dezvaluita in cadrul unui eveniment de lansare de produs in fabrica de bere virtuala a Heineken®, unde invitatii au aflat cum se fabrica berea in doar cateva secunde, in timp ce au savurat homar si caviar facuti din pixeli in compania ambasadorilor Heineken®, printre care si Thierry Henry.
Bram Westenbrink, directorul global al marcii Heineken®, a declarat: „La Heineken®, credem ca legatura cu semenii este vitala pentru existenta umana, la fel ca aerul pe care il respiram sau ca apa pe care o bem. Si mai stim ca metaverse-ul aduce oamenii impreuna intr-o maniera relaxata si imersiva, deosebit de captivanta. Doar ca acesta nu este cel mai bun loc in care sa degusti o bere noua”.
,,Noua noastra bere virtuala, Heineken® Silver, este o gluma, o ironie. Este o idee constienta, ce face haz de noi insine si de multe alte marci care se arunca in metaverse cu produse ce se savureaza cel mai bine in lumea reala. Deocamdata, pixelii si bitii nu se pot gusta. Asadar, vrem sa glumim despre asta si sa reamintim tuturor ca nimic nu intrece gustul unei beri racoritoare in lumea reala, nici chiar noua noastra bere virtuala Heineken® Silver." a mai spus director global Heineken.
Pentru a adauga un pic mai multa savoare metaverse-ului si noii beri Heineken® Silver, Heineken® a incheiat un parteneriat cu artistul stradal de origine spaniola J. Demsky, pentru a contribui la conceperea unor parti din casa virtuala Heineken® Silver.
J.Demsky a declarat: „Fiind un iubitor de Heineken® de mult timp, am fost incantat sa ma implic in aceasta lansare distractiva si unica ce aduce la viata atat brandul in sine, cat si noul Heineken® Silver intr-un mod cu adevarat special. Sa poti oferi oamenilor o cale de a intelege intr-un mod artistic ce gust ar putea avea o bautura virtuala, mai ales atunci cand combini toti pixelii si tehnologia, se potriveste perfect cu ceea ce sunt eu si cu arta pe care imi place sa o creez - asa ca sper ca oamenilor sa le placa interpretarea mea despre cum ar putea fi Heineken® Silver in varianta virtuala, daca ar avea un gust."
Pentru a vedea casa virtuala creata in mod inspirat de J. Demsky si pentru a va bucura de o sursa inepuizabila de Heineken® Silver, noua bere virtuala pune la dispoitia fanilor si un link la fabrica Heineken Silver.
HEINEKEN este compania producatoare de bere cu cea mai extinsa prezenta din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®?, Grupul are un portofoliu de peste 300 de marci de bere si cidru internationale, regionale si locale. La nivel mondial, suntem prezenti in peste 70 de tari, iar cei peste 80.000 de colegi aduc la viata valorile companiei noastre: Pasiunea pentru calitate, Respectul pentru oameni si pentru planeta, Bucuria de a trai.
In Romania, oferim un portofoliu divers de marci de bere si cidru, majoritatea fiind produse in cele patru fabrici locale (din Constanta, Craiova, Targu Mures si Miercurea Ciuc). Angajamentul companiei fata de piata locala se reflecta nu doar prin diversitatea de branduri, ci si prin actiunile sale: peste 1.100 de angajati in Romania, furnizori locali cu peste 70% din ingrediente si suntem dedicati agendei noastre de sustenabilitate, ’Brewing a Better World’.
Mai mult in Campanii,