Heineken face Finala UEFA Champions League in Africa
Luni, 18 Februarie 2008

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Profitand de Finala UEFA Champions League de anul acesta, Heineken face promotia “Atinge o stea si poti merge in Africa de Sud!”. Prin intermediul acesteia, marca de bere ofera iubitorilor de fotbal si de Heineken din Romania o calatorie de 3 zile in Africa de Sud pentru a vedea Finala UEFA Champions League de la Moscova.

 

Promotia “Atinge o stea si poti merge in Africa de Sud!” este o campanie de comunicare integrata, ce include atat canale de marketing online (website-ul promotiei, bannere), cat si canale offline precum TV, radio, outdoor, print, materiale creative si inovatoare la punctele de vanzare si componente de PR.  

 

Potrivit autorilor, ideea promotiei a plecat de la conceptul Te poti bucura de Heineken si UEFA Champions League oriunde in jurul lumii (Heineken and UEFA CL enjoyed together around the world).

 

Edwin Botterman, Presedinte & CEO al Heineken Romania: “Cuvantul cheie este experienta. Heineken a simtit nevoia sa surprinda consumatorii si iubitorii UEFA Champions League, sa le ofere ceva nou, care sa-i uimeasca. Si aceasta promotie a fost solutia perfecta”.

 

Gandita in jurul produsului Heineken, campania se desfasoara intre 15 februarie si 30 aprilie. Consumatorii nu trebuie decat sa trimita codul de pe pachetele promotionale Heineken prin SMS sau prin website-ul www.championsplanet.ro. Finala UEFA Champions League va avea loc pe 21 mai.

 

In Romania, marca Heineken face parte din portofoliul Heineken Romania SA, impreuna cu Zipfer, Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau si Bucegi.


PUBLICITATE: