Halewood habar n-are cine a fost in pitch
Joi, 21 Ianuarie 2010

FOTO: Imola Zoltan - McCann PR (stanga, sus), Adriana Grecu - Halewood (dreapta sus), Hortensia Nastase - Lowe PR (stanga jos) si Iulia Suteu - Eye PR (dreapta jos)

 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Halewood habar n-are cine a fost si cine n-a fost in licitatia organizata de curand pentru a selecta agentia de relatii publice care va derula comunicarea companiei. Aceasta este concluzia AdPlayers, dupa ce a ascultat ultimele declaratii pe subiect. Intre lista agentiilor invitate la brief de fostul director de marketing si cele invitate sa prezinte din lista noului director de marketing este o diferenta de la cer la pamant.

McCann PR – programare in prezentare pierduta de Halewood

Contactata dupa ce a stat de vorba cu organizatorul licitatiei, Imola Zoltan, sefa McCann PR revine si spune ca oficialii Cramelor Halewood au recunoscut ca agentia de relatii publice a fost invitata sa participe in licitatia de PR, dar ca programarea pentru prezentare a fost pierduta intre fostul si actualul marketing director. Pozitia McCann vine sa contrazica afirmatia Adrianei Grecu (foto, dreapta sus), noul director de marketing, pe a carei lista comunicata AdPlayers erau doar agentiile Rogalski Grigoriu, GMP PR, Ad Store si Lowe PR.

Imola Zoltan (foto, stanga sus), managerul agentiei McCann PR, pentru AdPlayers: „Ieri, in urma unei discutii pe care am avut-o pe tema licitatiei, reprezentantii grupului Halewood au recunoscut ca, dintr-o eroare regretabila, programarea noastra la „prezentare” s-a pierdut pe drum, undeva, intre fostul si actualul director de marketing.” 

Lowe PR – Multumita

In afara castigatorului – compania de relatii publice Rogalski Grigoriu, singurul participant care se mai declara multumit de organizarea licitatiei de la Cramele Halewood este  Lowe PR. Contactata ieri de catre AdPlayers, Hortensia Nastase (foto, stanga jos), Managing Director al agentiei, a declarat: „Din punctul meu de vedere a fost o licitatie corecta. Am fost tratati cu respect, si am raspuns la fel. Felicitari, Rogalski Grigoriu!”.

Eye PR – „licitatie amanata in ianuarie”

Tot ieri, intr-o pozitie remisa AdPlayers, Iulia Suteu (foto, dreapta jos), managerul Eye PR, divizia de relatii publice de la Propaganda, ingroasa lista nemultumitilor. Reprezentantii Eye PR au fost invitati de fostul manager de marketing sa-si ia brief-ul de licitatie in decembrie, si apoi sa prezinte in ianuarie. Prezentare care din pacate nu a mai avut loc, poate si pentru ca Eye PR nu se mai regaseste pe lista participantilor in pitch a noului director de marketing. Suteu a aflat tot din AdPlayers ca licitatia s-a incheiat.

„Am vazut cu surpindere ca a fost anuntat castigatorul licitatiei de PR la Halewood, unde am fost invitati si noi, Propaganda & Eye. Am fost contactati de fosta directoare de marketing (Alina Rosu n.r.), cu care ne-am intalnit si am luat brief-ul in vederea participarii la licitatie, insa ni s-a comunicat tot in decembrie ca selectia agentiei de PR s-a amanat pentru luna ianuarie 2010. Echipa a muncit pentru pregatirea licitatiei, nu ma asteptam nici eu ca procesul sa fie deja incheiat”, a mai spus Iulia Suteu. 


PUBLICITATE: