HELL ENERGY lanseaza noua editie Ice Cool cu arome specifice sezonului rece si design scandinav
Miercuri, 20 Octombrie 2021

 

Credit. HELL ENERGY 

AdPlayers. info

HELL ENERGY, lider in piata de bauturi energizante din Romania, lanseaza doua noi arome de iarna Nordic Red, cu aroma de rodie si Nordic Turquoise, cu aroma de kiwi si kumquat, anunta compania.

Printre brandurile cu cele mai dinamice cresteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vandute in mare parte in Europa si Asia, In 2018, HELL ENERGY a demarat o campanie globala care il are in prim-plan pe Bruce Willis, ambasadorul brandului. Datorita inovatiei continue in ceea ce priveste portofoliul de produse, in 2019, brandul a lansat o noua categorie de produse, pe baza de cafea si lapte – Energy
Coffee.


Editie limitata

Gustul dulce-acrisor al bauturilor energizante din editia limitata Ice Cool este pus in valoare de un ambalaj cu design de sarbatoare si motive scandinave, realizat din aluminiu cu un continut ridicat de material reciclat, cu continut de 32 mg de cofeina / 100 ml de produs si 5 vitamine din complexul B (niacina – B3, acid pantotenic – B5, piridoxina – B6, riboflavina – B2, cobalamina – B12). Fiecare bautura energizanta are acelasi continut de cofeina ca si o cafea espresso sau doua cesti de ceai.

„HELL ENERGY a lansat pentru prima data editia limitata Ice Cool in 2012, cea de anul acesta fiind cea de-a X-a serie limitata de iarna a noastra. Pana anul trecut, modificarile de design ale editiilor limitate au fost minime, insa incepand din iarna trecuta am decis sa venim cu un alt tip de design, unul inovator. Consumatorii HELL ENERGY pot testa si se pot bucura de noile produse Ice Cool incepand cu luna noiembrie si le pot gasi in mai mult de 10 tari, printre care Romania, Bulgaria, Grecia, Croatia, Slovacia si Turcia, in toate magazinele unde brandul nostru este disponibil”, a declarat Márton Domokos, Director Executiv HELL ENERGY Romania.

Bauturile energizate HELL ENERGY contin ingrediente de inalta calitate: aproape 90% apa, zahar granulat pentru un plus de energie, cofeina si vitamine, fara adaos de conservanti. Acestea trec peste 100 de teste de verificare pana cand ajung pe piata, intr-una dintre cele mai performante unitati de productie din Europa.

Consumul moderat de cofeina aduce o serie de beneficii organismului, printre cele mai cunoscute aflandu-se stimularea si cresterea puterii de concentrare. Cofeina se regaseste in mai multe tipuri de produse (ceai, cacao, cafea, dulciuri), in diferite concentratii, un adult sanatos putand consuma in siguranta pana la 400 mg de cofeina pe zi, echivalentul a cinci bauturi energizante la 250 ml2, potrivit unui studiu recent realizat de Autoritatea Europeana pentru Siguranta Alimentara (EFSA). HELL ENERGY crede cu tarie ca moderatia si echilibrul sunt esentiale pentru pastrarea starii de bine si recomanda consumul a nu mai mult de o bautura energizanta pe zi.

Potrivit companiei, HELL ENERGY este liderul pietei locale de bauturi energizante in ceea ce priveste valoarea totala si numarul de unitati vandute. Calculul se bazeaza pe datele raportate de Nielsen prin intermediul serviciului Retail Measurement pentru categoria bauturi energizante, pentru perioada Mai 2020 – Mai 2021, citeaza compania.

Printre brandurile cu cele mai dinamice cresteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vandute in mare parte in Europa si Asia, HELL ENERGY a fost fondat in anul 2006 ca o afacere de familie si inca opereaza sub acelasi patronat. Brandul a devenit liderul pietei de bauturi energizante din Ungaria intr-un timp record, de numai patru ani. Gratie conceptului creativ, strategiei de vanzari si campaniilor memorabile de marketing, astazi HELL este prezent in peste 50 de tari din toata lumea. Din 2017, compania isi produce singura ambalajele in propria fabrica de aluminiu, QUALITY PACK, echipata cu tehnologie ultramoderna.

Mai mult in Campanii

 


PUBLICITATE: