(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Sub conceptul „HBO te invita sa petreci pe platoul de filmare!” Lowe Public Relations a creat campania aniversara HBO 10 ani, care a avut in componenta si o petrecere speciala de aniversare.
Potrivit agentiei, la evenimentul HBO 10 ani au participat peste 450 de persoane, parteneri, colaboratori si multe personalitati publice, in special din lumea teatrului si a filmului. Campania a fost lansata in 21 decembrie 2007 si se va incheia la sfarsitul lunii februarie 2008.
Despre conceptul evenimentului Irina Catanchin, PR Manager la Lowe PR a declarat: „HBO iti ofera momente de relaxare, pe care ti le croiesti dupa chipul si asemanarea ta. Daca esti romantic, stai acasa cu iubitul/ iubita si te uiti la un film de dragoste; daca esti vesel, vizionezi o comedie savuroasa impreuna cu gasca. Am transpus aceste idei in decoruri si momente metafora, in egala masura surprinzatoare si distractive. Speram ca am reusit sa transmitem emotii de calitate”,
„HBO are o filosofie aparte a luxului: rasfat pentru suflet, o stare de spirit premium dincolo de aparente si eticheta. Prin „distractie si voie buna fara limite”, am reusit sa comunicam strategic aceste valori cheie”, a declarat Nora Ionita, Managing Director Lowe PR.
Echipele implicate in proiect au fost formate din Irina Catanchin, Delia Dumitrescu si Alina Pavel din partea Lowe PR, Radu Butufei (Sales & Marketing Manager), Alina Birman (Marketing Coordinator HBO & Cinemax), Ileana Cecanu (PR Coordinator) din partea HBO Romania. Echipa de creatie si scenografie formata din Mihai Pacurar si Mihai Sibianu (Wonderboy).
AdPlayersFile
Portofoliul de clienti Lowe Public Relations include Orange, Electrolux, Unilever, GlaxoSmithKline, TNT Romania, Johnson&Johnson, Pernod Ricard, Eli Lilly, Eximbank, Abbott Romania, Lowe & Partners, Initiative Romania, Brand Connection, Tecton Investments.