( AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Grupul Leo Burnett intra pe piata de cercetare, potrivit unor surse apropiate grupului de comunicare fondat de Stefan si Ioana Iordache.
Oficialii grupului Leo Burnett nu au putut fi contactati pentru a comenta informatia din piata, insa potrivit acelorasi surse noua companie de cercetare se va numi TruMedia Research si va fi condusa de Tudor Fulea (foto), care ocupa din 2007 pozitia de Head of Global Knowledge Center in cadrul retelei Leo Burnett, si care se pare ca ar fi si unul dintre partenerii companiei, alaturi de Stefan Iordache.
Fulea are 9 ani in industria de marketing si comunicare, fiind si unul dintre cei care au fondat doua dintre companiile specializate pe piata de in-store marketing si media - Proximity Bucuresti si CuponPro , companii aflate sub umbrela Graffiti BBDO.
TruMedia Research ar fi a sasea companie care isi desfasoara activitatea sub aripa grupului Leo Burnett Romania, din care mai fac parte Leo Burnett & Target SA, Starcom MediaVest Group (media - Starcom; MediaVest; Starcom Direct), The Practice (public relations), iLeo (interactive - iLeo; iLeo Buzz), 23 Communication Ideas (creative shop).