( adplayers, Iulian Toma) O afacere in comunicare de 830.000 de euro la sfarsitul anului 2012 si aproximativ 540.000 de euro la jumatatea anului in curs isi va schimba in curand proprietarii. Agentia Rogalski Grigoriu va deveni din cursul acestei luni Rogalski Damaschin.
Dragos Grigoriu (foto dreapta), Corina Grigoriu si Florina Varzariu, trei dintre partenerii care detin 90% din partile companiei Rogalski Grigoriu, au cazut de acord sa iasa din actionariatul agentiei de relatii publice in schimbul unui acord incheiat intre parti.
Contactata de catre adplayers Eliza Rogalski (foto sus), manager si fondator al agentiei de relatii publice, a declarat ca partenerii Rogalski Grigoriu nu au luat in calcul o data exacta de iesire din agentie a celor trei, ci obiective care ar trebui atinse in viitoarea perioada.
“Cel mai probabil aceasta perioada ar putea fi cuprinsa intre 3 si 5 ani” a declarat Eliza Rogalski despre orizontul de timp in care ar putea avea loc mutarea in actionariatul companiei.
Desi a evitat sa dezvalui continutul intelegerii, Rogalski a precizat ca este vorba de obiective de dezvoltare ale agentiei in linie cu evolutiile de pana in prezent.
Cu 12 angajati si un portofoliu de clienti istoric dar si actual dorit de orice companie de profil, viitoarea agentie ar urma sa se numeasca Rogalski Damaschin, dupa numele viitorului partener- Alina Damaschin (foto), in prezent doar manager al echipei.
Dupa iesirea celor trei parteneri, viitoarea companie de relatii publice ar urma sa fie detinuta in parti egale de Eliza Rogalski si Alina Damaschin.
“Numele nou al agentiei ar putea sa fie eliberat de Registrul Comertului dupa indeplinirea formalitatilor de inregistrare pana la sfarsitul acestei luni” a mai afirmat Eliza Rogalski pentru adplayers.