Grey merge pe caldura de acasa ButanGas
Vineri, 12 Octombrie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Campania „Caldura de acasa” pentru ButanGas este semnata de Grey Bucuresti. Potrivit agentiei comunicarea include tactici de comunicare ATL: print, TV si radio. Produsul, pe care clientul il aduce in prim-plan prin aceasta campanie, este propanul (gaz petrolier lichefiat), un gaz ecologic cu mare putere calorica, folosit pentru incalzire.

Conform autorilor, elementul principal al campaniei este spotul TV, a carui provocare a fost transmiterea unor informatii tehnice intr-o maniera cat mai apropiata de sufletul consumatorilor. 

„Filmarea propriu-zisa a fost o adevarata provocare: trebuia sa construim o atmosfera de basm, in care toate personajele: doi copii adorabili, mai multe animalute foarte simpatice si doi parinti iubitori sa interactioneze cat mai natural si sa comunice, in fiecare moment, caldura relatiilor dintre ei”, a declarat Claudiu Dobrita – Director de Creatie, Grey. „Cred ca am reusit sa facem toate acestea evitand, in acelasi timp, cliseele care pandesc, in mod normal, un astfel de spot”,

Spotul TV poarta semnaturile regizorului Eduardo Vasquez si a casei de productie Factor Film.

AdPlayers.ro/Work

Produs: Butan Gas

Advertiser ButanGas Romania

Agentie: Grey Bucharest

Slogan: Caldura de acasa

Claudia Pantazi / Sef Serviciu Marketing

Ana Stanel / Specialist Marketing.

Claudiu Dobrita si Stefan Vasilachi / Directori de Creatie,

Arpad Fekete / Art Director,

Cristina Popescu / Copywriter,

Simona Bara / Client Service si

Dan Draghicescu / Senior TV Producer


PUBLICITATE: