(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Din luna martie 2009, agentia Grey Bucuresti inceput colaborarea cu Sealed Air, unul din liderii globali in productia unorgame si solutii de ambalare cu aplicatii in diverse industrii, tehnologii si echipamente. Potrivit reprezentantilor agentiei Grey, Sealed Air a ales sa lucreze cu reteaua de comunicare Grey EMEA in trei tari din regiune, respectiv Romania, Rusia si Polonia, in urma unui pitch organizat la sfarsitul anului trecut.
Divizia de PR a Grey Bucuresti va oferi Sealed Air servicii de consultanta strategica de PR, B2B communication si media relations atat pentru companie cat si pentru 3 dintre brandurile sale Cryovac, Shanklin si Optic.
Infiintata in 1960, Sealed Air a inregistrat in 2008 un venit de 4,8 miliarde de dolari, cifra cu care este in topul producatorilor mondiali de ambalaje si solutii de ambalare, tehnologii si echipamente, avand aplicatii in industria alimentara, medicala si de consum. Cu peste 17.000 de angajati in toata lumea, Sealed Air isi desfasoara activitatea in 51 de tari avand sediul central in Statele Unite ale Americii.
Infiintata in 1992, Grey Bucharest este parte a WPP si asigura servicii de comunicare integrata pentru marci si clienti cum sunt British American Tobacco, Butan Gas, Caterpillar, Cosmopolis, Chevrolet, Emirates, GlaxoSmithKline, NewYorker, Procter & Gamble, Sealed Air, Saint-Gobain/Weber precum si servicii specializate de PR, shopper marketing, direct marketing si evenimente.