Grey Bucuresti a pierdut creatia si strategia Robert Bosch, cont de comunicare ce se intoarce, dupa un an de pauza, la agentia de publicitate Notorious, potrivit unor surse din piata de publicitate.
Contactat de catre AdPlayers, Bogdan Alexandrescu (foto), Managing Director al Notorious, a confirmat intoarcerea, in portofoliul agentiei de publicitate, a contului de creatie si strategie, pentru toate diviziile din portofoliul Robert Bosch.
„Am facut o pauza de un an, decizie care se mai intampla dupa colaborari de 10 ani de zile”, a afirmat Bogdan Alexandrescu, pentru AdPlayers.”Insa, atat agentia cat si clientul au realizat ca este pacat sa se piarda experienta de lucru comuna, iar Robert Bosch a decis probabil ca Notorious este cea mai buna solutie pentru comunicarea viitoare a conturilor din portofoliu”.
Intrebat care sunt conturile de comunicare pe care va lucra agentia pe care o conduce, Alexandrescu a afirmat ca obiectul colaborarii il reprezinta serviciile de strategie, creatie si productie pentru toate brandurile Robert Bosch, inclusiv partea de corporate:
„Este vorba de comunicarea pentru scule electrice, accesorii auto, termotehnica (Junkers si Buderus), divizia de alarme, la care se adauga si comunicarea corporate”, a conchis Bogdan Alexandrescu.