Grey Bucuresti a cāstigat creatia si strategia Opus Land Development
Miercuri, 29 August 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Grey Bucuresti a castigat contul de creatie si strategie pentru compania Opus Land Development, unul dintre cei mai mari dezvoltatori de pe piata imobiliara din Romania, conform oficialilor agentiei de publicitate.

Potrivit agentiei, Grey va dezvolta strategia de comunicare pentru a introduce pe piata primul proiect al companiei in Romania. Campania de comunicare integrata se va implementa incepand cu luna septembrie si va cuprinde tactici de ATL, BTL, Media si PR

Cristiana Spataru, Client Service Director, Grey spune ca proiectul de comunicare Opus Land Development “urmareste sa lanseze un brand, cu un concept rotund, declinat in media traditionala, dar si in actiuni de BTL, CRM, PR”

Contactati de catre AdPlayers, oficialii agentiei nu au dezvaluit detalii privind bugetul sau campania de comunicare motivand ca acestea vor fi publice in prima parte a lunii septembrie.

Parte din grupul Buyukham din Turcia, Opus Land Development urmeaza sa dezvolte un proiect rezidential in zona de nord est a Bucurestiului.

AdPlayersInfo

Infiintata in 1992, agentia Grey se afla, potrivit companiei, in topul primelor agentii de publicitate full-service din Romania. Cu un numar de aproape 100 de oameni Grey Romania, parte a WPP, asigura servicii de comunicare integrata pentru marci cum sunt: Golden Brau, Heineken, Scholssgold; Kent si Dunhill - British American Tobacco; Aquafresh, Sensodyne, Lactacyd, Coldrex, Corega, Parodontax si Cordsodyl - GlaxoSmithKline; Nokia; Pantene, Londa, ACE, Lenor, Mr. Proper, Fairy -  Procter & Gamble, Hochland; ROMTELECOM si ClickNet.

Agentia mai are in portofoliu servicii specializate de PR, shopper marketing, direct marketing si evenimente.


PUBLICITATE: