Grapefruit si Arcsett au creat, in parteneriat, noul concept pentru intreaga retea de magazine UPC Romania. Conceptul a fost implementat deja intr-un prim magazin pilot (concept store), deschis pe 27 ianuarie 2010 in sos. Mihai Bravu din Bucuresti, in apropierea zonei comerciale Bucur Obor. „Ne-am gandit in primul rand la cei cu fobie fata de tehnologii complexe si am simplificat totul pana cand totul a devenit accesibil tuturor celor care ar intra in magazin”, a afirmat Marius Ursache, Chief Creative Officer Grapefruit.
Grapefruit este o agentie romaneasca de branding, cu birouri in Iasi si Bucuresti, specializata in servicii de strategie, identitate verbala si vizuala, packaging si branding digital. Printre clientii Grapefruit se numara Antibiotice, Banca Transilvania, Dacia, Heidi, NNDKP, OTP Bank, Pepsi Americas, Renault, Tuca Zbarcea si Asociatii, UPC Romania.
Arcsett este un studio de arhitectura din Bucuresti, care ofera servicii de design arhitectural si management de proiect. In portofoliul de clienti din Romania si din strainatate se numara Cosmote, Romtelecom, UPC Romania, Mobifon, Mobilrom, Zapp, Piraeus Bank, Meda Distribution, Adevarul Holding, Computerland, Mega Image, La Fourmie, Vincon, Romconsulting, Toyota, Daewoo, Nissan, Dacia si altii.