.
.
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Tuborg se prezinta consumatorilor printr-un nou ambalaj. “Aceeasi bere”, are acum „o infatisare pe masura”. “Este o schimbare de ambalaj care isi doreste sa tina pasul cu preferintele consumatorilor de Tuborg”, afirma Anca Iulia Calin, Account Director.
Noua sticla de culoare verde este promovata prin spotul si cea mai noua campanie semnata de Graffiti BBDO care si-a inceput difuzarea la inceputul lunii mai pe principalele posturi TV nationale, anunta reprezentantii agentiei de publicitate, autorii comunicarii.
Potrivit agentiei, prin intermediul lui Martin, un personaj ciudat, dar simpatic, spotul pune accentul pe schimbarile produse (culoarea verde a sticlei si eticheta transparenta), dar si pe avantajul competitiv existent, tubycap-ul. Autorii spun ca Martin e un personaj non conformist care apeleaza chiar la lucruri absurde pentru a-si exprima pasiunea. Dar o face cu atata naturalete, incat povestea lui cucereste.
Conforma reprezentantilor Graffiti BBDO, filmarea spotului s-a realizat in doua zile in diferite locuri (printre care un club foarte cunoscut din Bucuresti, un mall si un complex hotelier) .
..AdFile
Advertiser URBB Romania,
Brand Tuborg :
Catalin Ignat – Marketing Director,
Roxana Malureanu – Brand Manager,
Madalina Mihalcea – Junior Brand Manager
Agentie Graffiti BBDO:
Ema Prisca – Creative Director,
Adina Basag – Copywriter,
Diana Cristea – Art Director,
Adrian Docea – Strategic Planner,
Anca Iulia Calin - Account Director,
Liviu Isop – Producator A/V Graffiti BBDO
Casa de productie: Reload Film
regizor Radu Muntean
imagine Tudor Lucaciu