(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Graffiti BBDO a produs spotul TV “Perfecta” pentru lansarea marcii de cafea Selected Gold, anunta agentia intr-o informare remisa AdPlayers.
“Selected Gold este o cafea premium cu un gust perfect, datorat selectionarii celor mai bune boabe de cafea de pe plantatiile din Brazilia, Kenya si Columbia”, spune Lucian Urdea, copywriter.
„Pentru a savura o cafea perfecta, e nevoie de perfectiune la fiecare nivel al procesului de fabricatie. Astfel, spotul prezinta intr-o maniera estetica atentia acordata cafelei in fiecare stadiu prin care aceasta trece pana sa ajunga intr-o cana: selectia boabelor, prajirea si macinarea acestora si, in cele din urma, obtinerea unei cafele exceptionale, gata de a fi savurata de cei care pretuiesc intotdeauna o ceasca de cafea perfecta”.
Campania de lansare se adreseaza in special persoanelor din mediul urban, tinere si dinamice. Spotul TV a fost filmat in colaborare cu casa de productie Multimedia Est, sub regia lui Stef Vianne, director de imagine fiind Jean Poison.
/Profile
Parte a retelei internationale BBDO Worldwide din 1992, Graffiti BBDO ofera servicii specializate de brand management si creatie. Printre clientii agentiei se numara companii precum Automobile Dacia, Allianz-Tiriac, Elite, Mars, PepsiCo, Scandia, Tuborg, Wrigley.
/Portofoliu
Produs: Elite Selected Gold
Advertiser: Elite Romania,
Agentie: Graffiti BBDO
Dan Oprescu – Marketing Manager
Alice Iordache - Senior Brand Manager.
Ema Prisca (Creative Director),
Lucian Urdea (Copywriter),
Paul Goti (Art Director),
Adrian Docea (Account Planner),
Irina Tuchiac (Group Account Director),
Anca Iulia Calin (Account Director),
Liviu Isop (AV Production Manager Graffiti BBDO).
Agentie Media: Mediaedge:cia,
Gabriela Traistaru - Media Planner.