Goodbye DDB. Am plecat la GMP. Volkswagen.
Luni, 27 Ianuarie 2014
 adplayers. Iulian Toma

 Pierdere emblematica DDB pe piata locala, DDB Romania a pierdut local una dintre cele mai valoaroase marci ale retelei de agentii de publicitate DDB, parte a grupului Omnicom. Volkswagen a plecat la GMP.

Potrivit unor surse adplayers din piata de publicitate, la licitatia care s-a desfasurat la sfarsitul anului trecut au participat DDB Romania, GMP Advertising, McCann Erickson, Tempo si DRAFTFCB. 

In urma licitatiei, GMP Advertising va asigura serviciile de comunicare integrata a brandului Volkswagen pe piata din Romania, incluzand comunicarea ATL, BTL, Social Media sau Online. Contul de media va fi administrat si in continuare de MPG.

Noutatile

Contactata de catre adplayers, Anelisse Munteanu, Specialist Marketing Vokswagen in cadrul Porshe Romania, nu a comentat informatia privind agentiile participante in licitatie si nici bugetul de comunicare estimat pentru acest an.

Intrebata cu ce noutati va veni in anul 2014 comunicarea Volkswagen, Anelisse Moldovan a afirmat: „Pentru 2014 vom avea o adevarata ofensiva de lansari de produse la Volkswagen. De la facelift-uri la modele noi. Vom avea noile Polo – facelift, noul Golf Sportsvan, Scirocco Facelift, Jetta, Touareg - facelift si lansarea noului model Volkswagen Passat, la sfarsitul anului” a mai adaugat pentru adplayers Anellise Moldovan Specialist Marketing Volkswagen.

Goodbye DDB. Volkswagen.

Agentia de casa a brandului Volkswagen a pierdut unul din conturile emblematice ale DDB, retea care a semnat cele mai multe campanii de brand memorabile. Printul Goodbye pentru Volkswagen Beetle este doar una dintre acestea. Pe piata romaneasca, agentia de publicitate administra serviciile de comunicare de brand incepand din 2009.

Chiar daca este o mutare doar la scara locala, pierderea contului Volkswagen de catre DDB, in termeni de prestigiu, ar putea fi socotita una dintre cele mai importante, daca nu chiar cea mai importanta de la preluarea agentiei DDB de catre The Group si rebrandingul agentiei Brandstalk in DDB Romania.

Tot atunci, o parte din echipa agentiei care a dus inclusiv contul Volkswagen in ultimii ani se despartea de agentia de publicitate care a administrat contul in ultimii ani. Locul celor care s-au despartit de agentie a fost luat, practic, de echipele de creatie si client service de la Brandstalk, devenita in prezent DDB Romania.

Mai mult in Licitatii 


PUBLICITATE: