Gillette “te cheama sa fii din nou suporter adevarat!” si in 2005
Marti, 24 Mai 2005
( AdPlayers.ro ) Gillette Romania  a lansat a doua editie a campaniei promotionale “Si mai...suporter in fiecare dimineata!”. Dupa cum sustin organizatorii, campania de comunicare pentru “Si mai...suporter in fiecare dimineata!” cuprinde spoturi TV si radio si o gama intreaga de materiale la locul de vanzare. Potrivit Ogilvy PR, promotia se comunica prin agentiile Maximize ( publicitate ATL), MindShare (media) si Ogilvy PR (relatii publice),

Toti consumatorii care vor achizitiona orice aparat de ras de unica folosinta sau spuma de ras Gillette Foam in perioada 15 mai - 15 octombrie 2005, vor contribui cu 5% din valoarea acestora la un fond special destinat descoperirii a unsprezece copii talentati care vor fi antrenati timp de un an in cadrul Scolii de Fotbal “Gica Popescu”.  Cei care vor cumpara aceste produse au sansa sa castige si un automobil Kia. 

Gillette “te cheama sa fii din nou suporter adevarat!” si in 2005 Gabriela Lupas-Ticu, Trade Marketing Manager Gillette Romania.

“In 2004, campania promotionala “Suporter in fiecare dimineata!” a avut un succes extraordinar. Proiectul s-a bucurat de un impact foarte mare in randul consumatorilor, inregistrandu-se o crestere a vanzarilor de 60% fata de perioada similara a anului 2003.”  sustine Gabriela Lupas-Ticu, Trade Marketing Manager Gillette Romania.

In fondul generat in urma promotiei din 2004, Gillette Romania a incheiat un parteneriat cu Scoala de Fotbal “Gica Popescu”, pentru a pregati cei mai talentati 11 copii selectionati la nivel national (din 6 orase ale tarii). In cursul lunii iunie, cel mai bun jucator dintre cei 11, va urma un training de o luna, la Internationale Milano.

Anul acesta, selectia se va desfasura in 7 orase din tara (Timisoara, Cluj, Sibiu, Oradea, Brasov, Iasi si Ploiesti), in perioada 1 iunie - 15 septembrie. In total 33 de copii vor intra timp de o saptamana intr-un cantonament la Craiova (in perioada 5-10 septembrie).

La incheierea cantonamentului, cei mai buni 11 jucatori vor urma cursurile Scolii de Fotbal “Gica Popescu”, iar “capitanul” acestei echipe de aur va fi rasplatit cu un stagiu de pregatire la clubul international PSV Eindhoven. Gillette “te cheama sa fii din nou suporter adevarat!” si in 2005 Poster Gillette, “Si mai...suporter in fiecare dimineata!”.

“Ma bucur foarte mult ca Gillette a decis sa deruleze acest program unic in tara noastra si in 2005. Si cred ca este o bucurie si o mandrie pentru oricine sa poata contribui la formarea unei noi generatii de aur in fotbalul romanesc, oferind sansa unor tineri plini de talent sa fie descoperiti si sa se pregateasca in conditii excelente.” A declarat Gica Popescu, fostul capitan al echipei nationale de fotbal si patronul scolii de fotbal care ii poarta numele.

Cu sediul general in Boston, Massachusets, Gillette este lider mondial in produse de ingrijire personala pentru barbati, categorie care include lame de ras, aparate de ras si alte produse aferente barbieritului. Potrivit companiei, Gillette detine, de asemenea, pozitia numarul unu in lume la o serie de produse de ingrijire personala destinate femeilor, cum ar fi produse de ras si aparate de epilat si este lider mondial in baterii alcaline si periute de dinti, manuale si electrice.


PUBLICITATE: