Credit: Brand New (Propaganda)
Gama Gerovital Tratament Expert se prezinta publicului cu o noua imagine, in urma unui proces de facelift, realizat de consultantii de brand de la Brand New, divizie de marketing si comunicare parte din Propaganda.
AdPlayers. info
Gama Gerovital Tratament Expert se prezinta publicului cu o noua imagine, in urma unui proces de facelift, realizat de consultantii de brand de la Brand New, divizie de marketing si comunicare parte din Propaganda, anunta reprezentantii de relatii publice ai procesului de rebranding.
Potrivit informarii, Brand New a folosit pentru acest proiect o abordare in cheia unui design actual, contemporan conectat la noile trenduri din piata. In acelasi timp, s-a avut in vedere realizarea unei diferentieri clare de restul competitiei prin revendicarea rolului de “expert in tratament” pastrand, insa, acel “look&feel” care transmite incredere si seriozitate.
Gama Gerovital Tratament Expert este destinata ingrijirii si tratamentului parului, lansata in 2008, fiind una dintre gamele reprezentative ale GEROVITAL, cu o evolutie constanta, ajungand in doar cativa ani de la lansare, lider in piata din punct de vedere valoric pe acest teritoriu de nisa, pozitie pastrata pana astazi.
„Abordarea noastra strategica a vizat modernizarea gamei, conservand cateva din elementele de design pentru recognoscibilitate: bejul recipientelor, imbunatatit perceptual prin finisajul culorii (bej perlat sidefat) sau verdele ca si culoare de brand. In plus, am adoptat finisari de productie speciala, menite sa transmita vizual calitatea de necontestat a produselor.”, a declarat Madalina Oanta Branding Director BRAND NEW despre proiectul de facelift al gamei.
Gama Gerovital Tratament Expert a fost modernizata si supusa in permanenta inovatiei (fiind dezvoltate produse care trateaza atat efectul, dar si cauza), astfel ca in 2014 numara 22 de produse destinate ingrijirii tuturor tipurilor de par. Gama cuprinde produse adresate deopotriva femeilor si barbatilor moderni, activi, din mediul urban, al caror stil de viata alert sau obiceiuri de infrumusetare le afecteaza sanatatea parului.
Atributele cheie ale gamei sunt transmise printr-un text ce completeaza perfect intreaga compozitie grafica si care aduce in plus argumente de persuasiune pentru achizitia produselor.
Echipa implicata in dezvoltarea celor doua proiecte a fost formata din:
Echipa Farmec:
Natalia Musca - Manager de produs
Echipa agentie Brand New:
Vlad Bojan – Senior Graphic Designer
Madalina Oanta – Branding Director
Adina Iovan – Branding Account Executive
BRAND NEW este o agentie de strategie si design de brand, care de mai bine de sapte ani ofera solutii de branding si packaging pentru clienti locali si internationali. Cu un portofoliu de servicii care cuprinde: audit de brand, definirea arhitecturii de brand, strategie de brand (produs, servicii, corporate), brand naming si definirea identitatii vizuale (concept de brand, univers vizual, solutii de design, retorica de brand, vocabular vizual) si Web design, BRAND NEW a dezvoltat parteneriate cu clienti de top din industrii dintre cele mai diferite.
Printre acestia se numara: Friesland Campina, Rewe Group, Ursus Breweries, Farmec, Orkla Foods, Rompaper, Marathon Distribution (Olympia, Contec), Nestle, Oetker, Meda Prod, Boromir, MDM Legal, Bic, Radio Gold, Vincon, Ponderas (in prezent, parte din Regina Maria).
Farmec S.A. Cluj-Napoca - cel mai mare producator de cosmetice cu capital 100% romanesc - ramane un brand emblema pentru Romania. Portofoliul companiei impresioneaza o lume intreaga prin produse moderne, concepute in laboratoare performante. Compania are certificare internationala GMP si comercializeaza produsele din portofoliu in aproximativ 30 tari.
La finele lui 2018, reteaua celor 26 magazine de brand (Farmec si Gerovital) detinute de Farmec se intinde in 16 orase si cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate in Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brasov, Sibiu, Targu-Mures si Timisoara si 18 magazine Gerovital care se gasesc in Bucuresti (5 magazine), Cluj-Napoca, Constanta, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi, Piatra Neamt, Galati, Ramnicu Valcea si Oradea.
Pentru a fi la curent cu noutati legate de brand-urile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialistilor, surprize si concursuri, pot fi urmarite pe site-ul farmec sau pe conturile de social media:
Facebook: facebook.com/farmec.romania
Instagram: www.instagram.com/farmec/
Mai mult despre Brand New,
Mai mult despre Propaganda
Mai mult in Conturi, Branding, Rebranding