( AdPlayers.ro ) Publicis Romania deruleaza in aceasta perioada cea mai noua campanie de imagine pentru Germanos. Platforma de comunicare este folosita atat in Romania cat si in intreaga regiune unde activeaza retailer-ul. Potrivit agentiei, Germanos este lider in domeniul retailului de mobile pe Europa Centrala si de Sud-Est, cu 850 de magazine deschise in 7 tari (Romania, Grecia, Bulgaria, Polonia, Ucraina, Cipru si Macedonia).
Noua platforma de comunicare retail lansata la mijlocul lunii septembrie a avut ca principal suport de comunicare televiziunea. Campania isi propune, spune agentia, sa evidentieze mai puternic principalele doua valori ale marcii Germanos: expertiza in tehnologia mobila si atitudinea prietenoasa cu care consilierii de vazari Germanos isi intampina clientii.
Gandita a fi mult mai “prietenoasa”, mai umana, decat precedentele, noile executii Germanos isi propun sa consolideze imaginea de “expert in tehnologia-cu-atingere-umana”. Pentru consumator, Germanos este magazinul cu cea mai mare varietate de mobile, sustine agentia, in care fiecare client gaseste mobilul care se potriveste nevoilor sale. Pentru a exemplifica varietatea produselor cat si varietatea audientei, Publicis Romania a produs trei spoturi “ancorate in universul a trei grupuri diferite, fiecare fiind relevant pentru Germanos: oamenii de afaceri, adolescentii si familiile” sustine reprezentantii acesteia.
“Aceasta campanie reprezinta un al doilea din cei cativa pasi pe care intentionam sa-i urmam pentru a construi in mod durabil pozitionarea noastra internationala de “expert prietenos” in mobile” afirma Paris Kazakias – International Retail Marketing Manager, Germanos “Pana acum, am evoluat de la identitatea “Germanos –one-stop shop pentru mobile” la “Germanos - cea mai buna solutie pentru mobile”
“Constructia spoturilor a urmarit relatia dintre Germanos (reprezentat prin consilierul de vanzari) si Client, intr-o exprimare reala, fara exagerari sau situatii extreme” sustine Radu Luca – Group Account Director Publicis Romania. “Impreuna cu clientul am cazut de accord ca in aceasta etapa a constructiei marcii urmarim sa transmitem direct, prin executii simple, ce inseamna Germanos pentru consumatorul roman: locul unde gaseste, pe langa o varietate mare de mobile, si un personal prietenos care il consiliaza in alegerea telefonului care i se potriveste.”
De la Germanos au contribuit la realizarea campaniei Paris Kazakias – International Retail Marketing Manager, Aris Karusos - Genaral Manager, Alina Soci – Marketing Manager, Stefania Creata - Assistant Marketing Manager.
Publicis i-a trimis “intotdeauna langa client” pe Daniel Raicea – Client Service Director, Radu Luca – Group Account Director, Madalin Durca – Account Manager, Dragos Olteanu – Director de creatie, Alina Covalcic – copywriter, Iulian Marinescu – art director. Filmul a fost realizat de casa de productie Animotion, regizor Mark Nava.
Publicis Romania detine in portofoliu clienti precum Averea, Anchor Grup, British Airways, Domeniile Tohani, Groupe Seb, Germanos, Garnier, G’market, HP, L’Oreal, Renault, OMV, Podravka, SAB Miller, Ulker, Wienerberger, Whirlpool etc.
(Irina Toma)