(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Compania de consultanta in comunicare V+O Communication a sprijinit GarantiBank Romania pentru lansarea Bonus Card, primul card de credit multi-brand cu chip, potrivit companiei. Evenimentul a fost sustinut de agentia de publicitate Cohn&Jansen si de agentia de BTL, Trust Vision.
Conceptul evenimentului de lansare a Bonus Card a fost Cash Museum (Muzeul Banilor). Campania de comunicare a inceput cu o componenta de teasing prin trimiterea unor invitatii de presa cu mesajul “Te-ai gandit vreodata ca monedele si bancnotele contemporane pot deveni istorie?” si a continuat cu amenajarea unei expozitii in cadrul holului Muzeului National de Istorie.
In cadrul expozitiei Cash Museum, invitatii - jurnalistii, angajati si partenerii comerciali -- au putut admira o colectie de numismatica cu cele mai reprezentative piese ale sistemului monetar romanesc care au circulat pe teritoriul nostru din antichitate si pana in prezent.
/Garanti Bank
Sucursala din Romania a GarantiBank International N.V., cu sediul la Amsterdam, GarantiBank este detinuta in totalitate de Garanti Turcia, a treia banca privata din Turcia, avand active de peste 36 miliarde USD. Inca de la infiintare, in anul 1998, GarantiBank Romania, s-a axat in principal pe deservirea unei clientele formate din companii romanesti si internationale.
In anul 2005, General Electric Consumer Finance (GECF), una dintre cele 6 companii specializate din cadrul General Electric (GE), si Grupul Dogus, unul dintre cele mai mari conglomerate din Turcia, au semnat un contract in urma caruia fiecare detine 25,5% din actiunile GarantiBank.