.
.
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
GMP Advertising a creat “Dragoste fara griji”, o campanie sociala de informare si educare realizata pentru Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS), anunta reprezentantii de relatii publice ai agentiei.
“Dragoste fara griji” s-a nascut ca urmare a unor statistici alarmante. 48% dintre femeile din Romania nu folosesc nicio metoda contraceptiva si aproape jumatate din femeile intervievate au facut cel putin un avort in decursul vietii (43%), conform unui studiu citat de agentiei, realizat de SECS in 2005, in parteneriat cu GFK.
Potrivit GMP, campania se adreseaza femeilor din mediul urban si rural cu varste cuprinse intre 15-49 de ani si a inceput in luna aprilie si integreaza ATL, PR, web si media neconventionala. Pe parcursul unui an, comunicarea isi propune sa ofere femeilor din Romania informatii corecte si accesibile despre metodele moderne de contraceptie si sa creasca numarul de femei care folosesc in mod curent aceste metode.
“Proiectul ofera satisfactii din mai multe motive; in primul rand pentru ca in Romania rata avorturilor este mult mai mare decat in celelalte tari europene, incat simtim ca este de datoria noastra sa facem ceva in aceasta privinta”, spune Oliver Kapusta, Integrated Communication Director GMP.
Oficialii de comunicare de la GMP spun ca prima etapa a campaniei, derulata in perioada martie - iunie, trage un prim semnal de alarma: avortul nu este o metoda contraceptiva! Cuprinde un spot TV, machete de presa, postere si materiale informative.Conform agentiei de publicitate, spotul “Cicatrici” (35’) prezinta o insiruire de personaje cu cicatrici vizibile, in contrast cu o tanara fara cicatrici fizice, dar cu traume interioare. Mesajul spotului este ca unele cicatrici nu se vad, dar pot lasa urme interioare adanci. Avortul poate marca pe viata. Filmarile pentru spot au durat 1 zi si au fost facute in Bucuresti. Casa de productie este MultiMedia Est, regizor Tim Stoffel, producator Mihai Modalca.
Spotul este difuzat in regim de spot social in perioada aprilie - iunie pe TVR1, PrimaTV, Romantica si MTV. Pe partea de print, campania sociala este sustinuta de Libertatea pentru Femei, Bolero, Bravo Girl, Bravo, Lumea Femeilor, Unica.
Partea de online a campaniei contine un site special creat, www.dragostefaragriji.ro, un loc unde femeia poate sa afle informatii despre sexualitate, contraceptie si sarcina. Agentia spune ca, incepand din luna mai, campania va beneficia si de o linie telefonica gratuita, la care femeile vor putea gasi raspunsuri la intrebarile legate de contraceptie si avort. A fost creat de asemenea un simbol al campaniei, care va fi folosit pe toata durata acesteia.
Urmatoarele etape vor oferi informatii despre metodele contraceptive moderne existente in Romania si isi propun sa mobilizeze femeile sa apeleze la un specialist pentru a alege impreuna metoda care se potriveste cel mai bine stilului lor de viata.
AdFile
Advertiser: SECS,
Dr Borbala Koo, Director Executiv SECS.
Agentie: GMP
Mirela Angelescu, Client Service Director;
Ramona Sima, Group Account Director;
Iulia Dragomir, Sr. Account Executive;
Teodor Cucu, Strategic Planner;
Oliver Kapusta, Creative Director;
Luiza Ungureanu, Copywriter;
Cosmin Ezaru, Art Director;
Ioana Manoiu, PR Director;
Roxana Poede, PR Account Manager;
Raluca Andreescu, Sr. PR Executive.
AdPlayersFile
SECS
Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS) este o organizatie non-guvernamentala, apolitica romaneasca infiintata in anul 1990. Organizatia militeaza pentru promovarea si respectarea accesului liber al fiecarei persoane, pe baza propriei decizii informate, la educatie pentru sanatate si servicii complexe, integrate si de calitate in domeniul sanatatii reproducerii umane.
Pe langa SECS, GMP mai are in portofoliu clienti si branduri printre care se numara: A&D Pharma (Sensiblu si Mediplus), Adevarul, Alcatel-Lucent, ApaNova, Gabriel Resources, Monte Banato, Mr. Bricolage, Raiffeisen Bank, Unilever (Coccolino, Omo, Dero), Ursus Breweries – Timisoreana, Toyota.