GMP bricoleaza imaginea Mr.Bricolage
Vineri, 04 Mai 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

GMP a bricolat o noua campanie de imagine pentru Mr. Bricolage, primul retailer de bricolaj de pe piata din Romania, potrivit oficialilor agentiei de publicitate. Colaborarea dintre GMP si Mr. Bricolage a inceput in luna iulie a anului trecut, cand, in urma unei licitatii, agentia a fost aleasa sa dezvolte comunicarea marcii. 

Conform reprezentantilor GMP, campania Mr. Bricolage pentru 2007 are trei etape si se bazeaza exclusiv pe comunicare outdoor in Bucuresti: panouri stradale si la metrou. Campania de primavara se desfasoara in perioada 25 aprilie – 25 mai si vine sa intareasca pozitionarea Mr. Bricolage pe piata de DIY (Do It Yourself).

Autorii spun ca strategia a urmarit publicitatea outdoor de proximitate, in zonele limitrofe ale magazinului situat in Calea Vitan la intersectie cu soseaua Mihai Bravu. Campania include doua vizualuri “Fantana” si “Aer conditionat”, ce pastreaza mesajul din campania de lansare “Te descurci si singur (cu un pic de ajutor)”.

Daca termenul limita la festivalul de publicitate Ad'Or 2007 ar fi fost 10 mai si nu 10 aprilie, am fi spus ca am ghicit in campania Mr. Bricolage una din lucrarile cu care va intra GMP in festivalul de publicitate. Nu ne ramane decat sa speram ca GMP se descurca si singura (cu un pic de ajutor) de la Golden Drum, Epica ori alte festivaluri!

AdPlayersFile

GMP

Una dintre cele mai importante agentii independente integrate din  Romania, potrivit companiei. GMP are in portofoliu clienti si branduri printre care se numara: A&D Pharma (Sensiblu si Mediplus), Adevarul, Alcatel-Lucent, ApaNova, Gabriel Resources, Monte Banato, Mr. Bricolage, Raiffeisen Bank, Unilever (Coccolino, Omo, Dero), Ursus Breweries – Timisoreana, Toyota.

Mr. Bricolage

Cu o investitie de 7 milioane de euro, Mr. Bricolage s-a lansat oficial pe piata romaneasca pe 28 noiembrie 2006, o data cu deschiderea primului magazin in Bucuresti. Magazinul in care sunt expuse 40.000 de produse are o suprafata de vanzare de 5100 mp si este situat la intersectia dintre Soseaua Mihai Bravu si Calea Vitan.

AdFile

Advertiser: Mr. Bricolage,

Jean - Martin Sembely, Director de proiect Romania;

Tudor Profir, Director General

Simona Ghita, Marketing Manager.

Agentie GMP

Mirela Angelescu, Client Service Director;

Ramona Sima, Group Account Director;

Anca Echim, Account Executive;

Teodor Cucu, Strategic Planner;

Oliver Kapusta, Integrated Communication Director;

Matt Hingley, Art Director.


PUBLICITATE: