Credit: Cersanit (youtube) / GAV (gav.ro)
Producator local cu o oferta completa pentru bai si grupuri sanitare, Cersanit directioneaza, in perioada Aprilie-August, 1% din vanzarile produselor catre renovarea bailor din scolile publice romanesti
adplayers. info
Producator de profil din piata locala cu o oferta completa pentru renovarea sau construirea bailor si grupurilor sanitare, Cersanit a ales sa ofere un sprijin real scolilor publice romanesti printr-o campanie semnata de agentia GAV.
Prima actiune de CSR a producatorului, prin intermediul campaniei ”Cersanit trece baia pe curat. La scoala, ca acasa”, in perioada Aprilie-August, 1% din vanzarile produselor Cersanit vor fi directionate catre renovarea bailor din scolile publice romanesti.
”In momentul cand am ajuns in situatia de a lua o decizie in ceea ce priveste abordarea din punct de vedere al comunicarii, am votat unanim pentru aceasta campanie. Și noi avem copii si a fost simplu sa luam facem o alegere.” a adaugat Alina Muresan, managerul de marketing pe Europa de Sud la Cersanit Romania.
„Dorim sa atragem atentia sectorului privat asupra implicarii in comunitatea din Romania. Am generat acest proiect din dorinta de a sprijini parintii romani la scoala, ca acasa.” a spus Janos Lupas – Director Vanzari Sudul Europei.
„Pentru un brand care nu a comunicat niciodata 360 la nivel national, alegerea CSR-ului ca prima campanie de awareness, este un act de curaj. Cersanit spune astazi clar si raspicat, ca a venit momentul sa facem ceva. Suntem onorati ca am fost alesi sa cream prima lor campanie de comunicare si ca putem sa facem si noi, GAV, ceva, oricat de modest, pentru scoala romaneasca ” a declarat Lucian Georgescu, director executiv GAV.
Protocolul de colaborare semnat intre Ministerul Educatiei Nationale si Cersanit Romania asigura cadrul institutional si juridic pentru functionarea si dezvoltarea proiectului, prin care se vor renova grupurile sanitare situate in incinta unitatilor de invatamant preuniversitar de stat selectate.
Promotorul acestei campanii este Liana Stanciu care va sustine proiectul direct de pe teren, din scolile care au nevoie de renovare. Spotul TV al campaniei, regizat de Bogdan Albu, poate fi vazut pe canalul Cersanit / Youtube
Cersanit este o marca inregistrata a grupului multinational CERSANIT GROUP din Polonia. In Romania, are o prezenta constanta din 2006, cu peste 34 colectii de obiecte sanitare, mobilier si cazi de baie si peste 500 de colectii de placi ceramice. In ultimii ani, marca Cersanit a fost premiata in Polonia, cu distinctia Superbrand, la categoria renovari si decoratiuni interioare.
GAV (gav.ro) este agentia de publicitate independenta romaneasca (membra a Grupului de agentii independente Interpartners), fondata si condusa de Lucian Georgescu, primul director de creatie roman si unul dintre ultimii seniori inca activi din publicitate. Directia creativa este asigurata de Predu, unul dintre cei mai titrati CD ai industriei, cu peste 100 de premii nationale si internationale (Cannes Lions, Eurobest, Epica, International Cup, Festo, Golden Drum, Golden Hammer, NYF, Ad’Or, Internetics, ADC, Effie).
Din echipa GAV fac parte Adrian Preda - Creative Director, Alexandru Borsan - Strategy Director, Sabin Belusica – Client Service, Cristian Ene - Online, Corina Sarbu – Art Director, Radu Zaharescu – Art Director, Remus Mihalcea – Copywriter, Constantin Elisei - Graphic Design, Igor Pogorevici – Art Director si Lucian Georgescu.
Mai mult in Conturi, Responsabilitate Sociala, CSR, Campanii