Fuziune WPP de 1 Miliard USD vine si la Bucuresti. MEC si Maxus (Group M) devin Wavemaker
Joi, 07 Septembrie 2017

Fuziune WPP de 1 Miliard de dolari ajunge si la Bucuresti. MEC si Maxus (Group M) devin Wavemaker.
Credit: Ogilvy PR

Cu afaceri in 90 de tari si bugete de media de 38 de miliarde de dolari, noul brand de media va fi adoptat local, alaturi de noua identitate vizuala, pe masura ce fuziunea va fi completa, intregul proces urmand a fi finalizat pana in ianuarie 2018

adplayers. Iulian Toma

Agentiile de media MEC si Maxus au fuzionat la nivel global si devin Wavemaker, astfel o noua agentie de media, creare de continut si tehnologie, cu venituri de peste un miliard de dolari, numita, anunta responsabilii de comunicare ai GroupM, grupul de media din cadrul WPP, de la Bucuresti. Potrivit informarii, noua agentie Wavemaker va livra solutii de comunicare ce vor integra media, dezvoltarea de continut si tehnologia.

Noul brand va fi adoptat local, alaturi de noua identitate vizuala, pe masura ce fuziunea va fi completa, intregul proces urmand a fi finalizat pana in ianuarie 2018. Noua agentie Wavemaker va avea birouri in 90 de tari, cu peste 8.500 de angajati.

„Misiunea noastra este de a ne sustine clientii sa evolueze si sa-si creasca business-ul prin focusul nostru aproape obsesiv in a intelege procesul de achizitie a consumatorilor” afirma Tim Castree, CEO MEC si Wavemaker la nivel global.

„Lucram intens la integrarea datelor si insight-urilor despre procesul de achizitie in [m]Platforms – tehnologia proprie GroupM, dezvoltata la nivel global si dedicata analizei de audienta. Noul brand si pozitionarea Wavemaker reprezinta totodata o promisiune in acest sens”.

Kelly Clark, Global CEO, GroupM, a adaugat: “Wavemaker este noul brand al unei agentii globale cu o propunere extrem de puternica pentru clienti. Tim si echipa lui au intregul suport GroupM, atat la nivel de resurse, cat si de expertiza”

Wavemaker in cifre la nivel global:

•            38 miliarde de dolari in bugetele de media

•            8,500 angajati

•            2,900+ experti de digital

•            750+ experti de continut

•            400+ experti de date

•            200+ experti de platforme/tehnologie

•            139 birouri

•            90 de tari

Mai mult in Business, Media, Achizitii si Parteneriate


PUBLICITATE: