( AdPlayers.ro/News, Iulian Toma )
Fundatia Dinu Patriciu si agentia Odyssey comunica “Inventeaza-ti viitorul”, un program de sustinere a educatiei tinerilor liceeni si studenti care provin din familii cu resurse financiare modeste, anunta oficialii de comunicare ai agentiei de publicitate.
Comunicarea Fundatiei Dinu Patriciu a fost sprijinita de catre CNA. Au dat curs recomandarilor posturi de televiziune precum Antena 3, Realitatea TV si TVR 1, care au inceput difuzarea spoturilor in regim de campanie sociala.
Potrivit Odyssey, campania de comunicare pleaca de la premisa ca facilitand accesul la instrumentele de studiu, fundatia ii incurajeaza pe tineri sa creada in sansa lor de a-si construi propriul destin, de a-si inventa viitorul.
Prin urmare, adauga agentia, in spoturile TV si in postere, rechizitele scolare au devenit piese de constructie, combinate in diverse moduri pentru a crea forme si obiecte noi, simboluri ale viitoarelor meserii.
“Si noua ne pasa de acesti tineri. In plus, suntem adeptii principiului ca daca vrei ca lucrurile sa se intample, cea mai buna optiune este sa te implici, ceea ce am si facut” a adaugat Diana Flutur, General Manager, Odyssey.
Campania de comunicare a programului “Inventeaza-ti viitorul” va fi urmata la inceputul lui 2008, de o campanie dedicata celui de-al doilea program de la Fundatia Dinu Patriciu, “Orizonturi deschise”, program destinat masteranzilor si doctoranzilor.
/WORK
Titlu: “Inventeaza-ti viitorul”
Advertiser: Fundatia Dinu Patriciu
Tincuta Baltag (Director General),
Antonio Ciocan (Director Program),
Prof. Dr. Daniel Barbu;
Agentie: Odyssey
Teodora Juravle si Claudia Gherlan (Client Service),
Ana Tautu si Valeriu Borcos (Creatie),
Mihai Ilie (Media), Alexandru Geamanu (BTL),
Mario Giotta (DTP),
Nicu Banica (Productie).
Casa de Productie Multimedia Est
Liviu Miron si Alina Mircea),
Studioul Carioca (Mircea Dicu si Dragos Traistaru, Dan Serbanescu-muzica),
Studioul 88 (sunet)
Men in Black (BTL).