Cu 455.000 comenzi livrate in 2022 de catre 300 de livratori si 3 din 4 clienti Freshful abonati Genius si au livrare gratuita si reduceri exclusive, produsele de baza, apa plata, bananele, avocado si produsele din carne in topul preferintelor clientilor
AdPlayers. info
Freshful, primul hypermarket 100% online din Romania cu misiunea asumata de a schimba felul in care bucurestenii isi fac cumparaturile saptamanale – digital, rapid, eficient, controlat si sigur anunta ca, intre 1 ianuarie si 15 decembrie 2022, livratorii Freshful au transportat 456.876 de comenzi catre cei peste 65.000 de clienti din Bucuresti si Ilfov.
"Inainte de a inchide primul nostru an de activitate nu am slabit motoarele, din contra, am continuat investitiile si le-am directionat catre imbunatatirea procesului logistic al companiei, in planificarea optimizata a rutelor de livrare, optimizarea timpului de livrare si analiza datelor, alaturi de noul nostru partener, ORTEC. Asa s-a nascut si functionalitatea ETA. Scopul pe termen lung este sa luam decizii mai bune in ceea ce priveste alocarea mai multor tipuri de resurse si, foarte important pentru consumator, sa oferim mai multa vizibilitate si control in procesul de livrare a comenzilor. " mentioneaza Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.
Potrivit companiei 3 din 4 clienti sunt abonati Genius si au putut sa se bucure nu doar de timpul salvat folosind aplicatia mobila, ci si de economiile aferente taxei de transport si a ofertelor exclusive Genius. De asemenea, incepand cu 15 decembrie, clientii Freshful primesc un estimat de livrare mai precis de aproximativ 20 minute, pentru a sti exact si in timp real cand vor intra in posesia cumparaturilor.
Daca un client Freshful alege livrarea comenzii in intervalul 10:00-12:00, odata cu lansarea functionalitatii ETA acesta poate vedea in site si in app, ca livratorul Freshful soseste, spre exemplu, intre 11:20 si 11:40. Aceasta noua functionalitate ofera mai multa predictibilitate si flexibilitate clientilor care vor putea sa isi planifice mai bine agenda, pentru ca acum vor afla cu precizie cat timp au la dispozitie pana vine livratorul cu bunatatile comandate.
Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online cu sourcing direct (fara intermediari) din Romania, a analizat si care au fost produsele vedeta comandate de clientii sai. Astfel a realizat un top in care, cum era de asteptat, apa plata la 2L conduce cu peste 930.000 de sticle vandute, urmata de banane cu 115.590 kg si avocado ready to eat cu 84.764 buc. In topul categoriilor se evidentiaza produsele de baza (ulei, zahar, faina, orez), dar si produsele si specialitatile din carne si peste.
In plus, in perioada sarbatorilor, flota de masini si livratori a fost suplimentata iar programul de livrare a fost extins pana la ora 24:00, astfel incat si mai multi clienti sa se bucure de timpul castigat, evitand traficul si aglomeratia din magazine.
„Perioada sarbatorilor care tocmai a inceput este una in care clientii consuma mai mult si mai divers. Astfel ca ne asteptam ca luna decembrie sa reprezinte cam o luna si jumatate obisnuita din punct de vedere al volumelor de vanzari. Observam deja o preferinta a consumatorilor Freshful pentru produse festive si traditionale, precum cozonacul, toba, salata boeuf, sarmalele, diverse dulciuri sau fructe exotice, citricele, carnea de porc sau bauturile spumante dar si cutiile cadou cu produse cosmetice, jucarii si cutii cadou cu produse alcoolice”, completeaza Arnaud Dussaix, Strategy consultant Freshful by eMAG.
In primul an de activitate Freshful, 70% din totalul comenzilor s-au inregistrat in aplicatia mobila, iar comportamentul de plata al consumatorilor s-a incadrat in estimarile initiale. 65% din totalul platilor s-au realizat online, direct pe Freshful.ro si in aplicatia de mobil, atat cu card bancar cat si cu cardul de tichete de masa Edenred.
La final de 2022, Freshful numara peste 600 de angajati care asigura zi de zi calitatea produselor, a comenzilor, a comunicarii cu clientii si a experientei digitale in web si mobile app. Serviciul de livrare in aceeasi zi sau livrare programata pentru urmatoarele zile se realizeaza cu o flota auto care astazi numara peste 150 masini cu temperatura controlata.
Freshful. Comenzi livrate cu masini frigorifice pana la usa clientului, 7 zile din 7, in 2021.
Companie romaneasca fondata in 2021, Freshful ofera, pe platforma online si in aplicatiile mobile, o varietate de peste 20,000 de produse alimentare si bunuri de larg consum de la parteneri si producatori locali. Astfel, Freshful vine in sprijinul tuturor celor care vor sa economiseasca timp cu serviciu de livrare in aceeasi zi sau programata a unui cos complet de cumparaturi saptamanale, de la fructe, legume, carne, peste, paine proaspata, lactate, mezeluri, produse congelate si bauturi pana la articole de uz casnic. Clientii pot gasi intr-un singur loc o diversitate de produse locale, internationale, ECO si BIO pentru o alimentatie echilibrata si un stil de viata sanatos. Comenzile sunt livrate din depozitul propriu cu temperatura controlata folosind masini frigorifice pana la usa clientului, 7 zile din 7.
Serviciul este disponibil pe www.freshful.ro sau in aplicatia iOS si Android, acoperind momentan Bucurestiul si mare parte din localitatile ilfovene.
Mai mult in Campanii, Retail, Digital