Fotbalul Bergenbier faulteaza creatia Leo Burnett. Producatorul de bere care a lucrat de curand pe creatia si strategia de la "Ziua Barbatului" cu agentia de publicitate Leo Burnett, a semnat noul spot Tv „fotbal” Bergenbier cu o companie de evenimente.
Rugati sa ne lamureasca in privinta paternitatii creatiei, oficialii de comunicare ai agentiei conduse de fratii Ioana si Stefan Iordache au afirmat pentru AdPlayers ca Leo Burnett lucreaza pentru creatia si strategia de brand pentru Bergenbier, dar ca nu sunt autorii noului spot TV. Intrebati cine ar putea fi autorii, reprezentanti agentiei au afirmat ca nu sunt in masura sa furnizeze aceasta informatie, sugerand AdPlayers sa contacteze producatorul marcii.
Contactati telefonic, reprezentantii Bergenbier nu au oferit pentru moment raspunsuri la intrebarea cine este autorul noului spot Tv, si nici cum a fost selectata agentia pentru creatia si productia reclamei.
Din informatiile AdPlayers, producatorul noului spot pe Fotbal Bergenbier este Kick Off Events, o agentie specializata in marketing sportiv mai putin cunoscuta pentru serviciile de creatie furnizate pana in prezent.