Adresata consumatorilor de peste 18 ani, fanii marcii HELL pot participa pana pe 30 iunie la cea mai mare campanie de pana acum
  Campania este activa in perioada 17 februarie - 30 iunie, produsele participante fiind cele mai populare arome HELL ENERGY, disponibile in editie limitata, cu designul tatuajelor lui Michele Morrone si un cod sub fiecare cheita.

Castigatorii celei de-a patra editii a programului Solve for Tomorrow, Samsung Romania
Cea de-a patra editie a fost organizata in parteneriat cu Junior Achievement Romania, cu sprijinul Google Romania si Startarium.

Mai bine de 1 din 3 români sunt fericiți la locul de muncă, în timp ce 2 din 3 nu se simt împliniți profesional. Reveal Marketing Research
  Procentul angajaților care iau măsuri anti-stres la locul de muncă a crescut de la 51% in 2024 la 60% in 2025.

Superstarul Megan Fox, ambasador de brand HELL ICE COFFEE
Vedeta se alatura astfel altor doua superstaruri ambasadori de brand din portofoliul Hell -   Michele Morrone, ambasadorul brandului HELL ENERGY  si Eva Mendes, ambasadorul brandului FLOEWATER
6 din 10 utilizatori de Inteligenta Artificiala (AI) o folosesc in luarea deciziilor de cumparare. Reveal Marketing Research.
  67% dintre romani considera Inteligenta Artificiala (AI) utila, inclusiv 53% dintre non-utilizatori. 66% dintre utilizatori comunica cu AI prin mesaje scrise, 15% vocal, iar 19% folosesc ambele metode.
Musette lanseaza colectia capsula „Just a Girl” in colaborare cu cantareata Cleopatra Stratan
  Noua colectie, inspirata de copilarie, creativitate si eleganta atemporala, celebreaza feminitatea si inocenta printr-o selectie rafinata de pantofi, genti si accesorii si este deja disponibila online, urmand sa fie lansata si in magazinele Musette din intreaga tara incepand cu 3 martie.
 
PUBLICITATE:
1 2 3 4 5 »