(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Flamingo International continua sa detina pozitia de lider pe piata calculatoarelor din România, pentru al 4-lea an consecutiv, atingând o cota de piata de 13,1% pentru 2006, în crestere cu 18,5% fata de anul 2005, arata compania, citând ultimul studiu IDC.
Potrivit companiei, 2006 a adus pe piata româneasca de calculatoare o crestere a vânzarilor cu 6,7% fata de anul 2005, ajungând astfel, de la 595.292 unitati în 2005, la 635.306 unitati în 2006. Pentru anul 2007 se asteapta o crestere de peste 10% pe piata de PC-uri, crestere influentata si de lansarea Microsoft Vista în România.
„Dorim ca prin intermediul dezvoltarii retelei de distributie, prin îmbunatatirea experientei de cumparare a consumatorilor si prin accentul pus pe segmentul de divertisment, sa ne mentinem pe prima pozitie în acest clasament”. a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo Group. „Estimam ca anul 2007 va aduce o crestere a vânzarilor de calculatoare la nivelul întregii piete, acestea atingând un total de 700 000 de unitati”.
Reprezentantii companiei spun ca Flamingo International ocupa prima pozitie, atât în vânzarea de calculatoare desktop, cât si în ceea ce priveste vânzarile totale de calculatoare, care includ notebook-uri si desktop-uri, unde detine o cota de piata de 16.3%, în crestere cu 20,7% fata de anul 2005.
Raportul arata ca pe piata calculatoarelor din România, Flamingo este urmat de K-Tech, cu o cota de piata de 10,2%, Complete Electro Serv, cu o cota de piata de 9,6% si Hewlett-Packard cu o cota de piata de 9,0%.
AdPlayersFile
Grupul Flamingo International cuprinde patru lanturi de retail: Flanco, Flanco World, Flamingo si Future Shop si o companie de distributie a produselor IT, FDC. Cele patru lanturi de retail comercializeaza produse IT&C, electronice si electrocasnice în Romania, fiind liderul de piata pe segmentul IT&C.