Credit. Cheil | Centrade / First Bank
Intr-o campanie 360°, care contine executii de ATL, Digital, Media sau Social Media, consumatorii sunt invitati sa isi „sperie” spaimele si banca actuala, aplicand pentru un Credit de nevoi personale cu Refinantare prin video banking, cu o dobanda horror de mica pe perioada promotiei, de la doar 6,66%.
AdPlayers. info
Cheil | Centrade, hub-ul pentru sud-estul Europei al retelei coreene Cheil Worldwide, desemnata drept partener strategic de comunicare al First Bank, a dezvoltat o noua campanie din seria First Bank Studios.
„De Halloween, sperie-ti banca!” se intoarce. De aceasta data, insight-ul de la care a plecat agentia a fost reprezentat de „spaimele” pe care le au romanii in domeniul financiar, precum teama ca nu au suficiente fonduri pentru o masina noua, poate chiar una hybrid cum are toata lumea, sau aceea ca vor avea o urgenta, cum ar fi o defectiune majora la centrala de apartament, sau, de ce nu?, teama ca de la atatea dulciuri preparate in casa in pandemie, vor avea nevoie de implanturi. Dentare.
Consumatorii sunt invitati sa isi „sperie” spaimele si banca actuala
Intr-o campanie 360°, care contine executii de ATL, Digital, Media sau Social Media, consumatorii sunt invitati sa isi „sperie” spaimele si banca actuala, aplicand pentru un Credit de nevoi personale cu Refinantare prin video banking, cu o dobanda horror de mica pe perioada promotiei, de la doar 6,66%.
Tot ce au de facut este sa intre pe firstbank.ro/videobanking intr-un live video call cu un operator First Bank. Pot obtine astfel simplu si rapid o refinantare in lei, la una dintre cele mai bune dobanzi din piata. Oferta poate fi accesata si in toata reteaua de sucursale First Bank.
„Halloweenul, probabil cea mai iubita sarbatoare americana, a intrat si in cultura romaneasca de ceva vreme si ne-a inspirat sa oferim si anul acesta consumatorilor romani o bucatica din ADN-ul First Bank, The American Way” spune Viorel Ruse, Marketing and Communication Director la First Bank.
,,Cu ajutorul Creditului de nevoi personale cu Refinantare de la First Bank, credem ca „spaimele” financiare ale romanilor pot fi mai bine controlate, iar contextul ne-a dat ocazia sa dramatizam acest lucru in linie cu ce am comunicat pana acum, intr-un mod simplu, funny, dar pe intelesul tuturor, asa cum ne-am obisnuit consumatorii” a mai spus executivul de marketing.
,,Am strans de la consumatori cele mai populare frici financiare” Mihai Gongu, Executive Creative Director
„Campania de anul acesta ofera scena consumatorilor, in spiritul valorii ‘We put people first’ a brandului. Asadar, am strans de la consumatori cele mai populare frici financiare si le-am folosit atat in spotul TV, cat si in cel radio si in comunicarea digitala”, completeaza Mihai Gongu, Executive Creative Director Cheil | Centrade
Carmen Miruta, Client Service & New Business Director, Cheil | Centrade: „Anul acesta am urcat pe scena EFFIE Awards impreuna cu First Bank, a fost o incununare a primului an de colaborare, iar campania de Halloween a fost chiar una dintre cele shortlistate. Suntem convinsi ca editia cu numarul 2 va avea parte de acelasi succes, cu rezultate foarte bune si impact pozitiv in cadrul indicatorilor de brand”.
Cu sediul central la Bucuresti si peste 130.000 de clienti active, First Bank ofera o gama larga de produse si servicii financiare clientilor persoane fizice, persoane juridice si intreprinderi mici si mijlocii.
Credite:
First Bank:
Director Marketing & Comunicare: Viorel Ruse
Senior Marketing Specialist: Mihai Tanase
Marketing Specialist: Alina Petcu
BTL & Productie: Mihai Terecoasa
Senior PR & CSR Specialist: Cristina Drasovean-Oniceanu
Agentie de creatie: Cheil | Centrade
Sr. Art Director: Ana-Ramona Tanasa
Copywriter: Alexandru Cazacu
Creative Director: Roxana Nita
Executive Creative Director: Mihai Gongu
A/V Director: Monica Garbur
Client Services Director: Carmen Miruta
Group Account Director: Maria-Cristina Trepcea
Account Director: Bianca Cauc-Bitu
3D Designer: Marijus Pudar
Casa de productie: Cyclops Films
- producator: Marius Bucur
- regie: Marius Bucur/Tudor Lucaciu
- director de imagine: Tudor Lucaciu
- actor: Mihai Muntenita
Postproductie: Chainsaw Europe
- editor imagine: Ruxandra Mihai, Silvia Matei
- editor sunet: Hasan Nasser, Andrei Vasilache
- coordonator postproductie: Raluca Iutes, Oana Manea
Agentia de media: OMD
Madalina Borcea – Media Director
Radu Hristov – Media Manager
Maria Tanasoff – Digital Manager
Cheil | Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare integrata din Romania si serveste drept hub regional pentru reteaua coreeana Cheil in sud-estul Europei, coordonand strategia de comunicare si creatie pentru Samsung. Din portofoliul Cheil | Centrade mai fac parte First Bank, ENGIE Romania, NN Romania, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, KTI, Point Pickup, Asociatia ANAIS si United Way.
Din 2018, Cheil | Centrade Bucuresti a lansat si divizia Digital Intelligence and Analytics (DIA), un centru unic de servicii de data intelligence care deserveste mai multe piete din Europa. Cheil | Centrade este cea mai premiata agentie romaneasca in cadrul Cresta Awards 2021 si Webstock Awards 2021, precum si singura care a avut un membru in juriul celei mai recente editii Euro Effie Awards. Centrade este parte a holdingului international Centrade USA – cu operatiuni in Bucuresti, Houston si Zagreb, alaturi de Chainsaw Europe, KUBIS si Epidemic Worldwide.
Mai multe despre Cheil | Centrade, pe http://www.centrade-cheil.com/
Mai mult in Campanii,