First Bank a lansat Festivalul WOWfertelor de 4th of July intr-o campanie semnata Cheil | Centrade
Miercuri, 06 Iulie 2022

 

Credit. Cheil | Centrade

Cele mai WOW oferte bancare ale verii au inceput pe 4 iulie, Ziua Americii si includ dobanzi scazute la Creditul de Oriunde si Creditul Imobiliar, plus conditii avantajoase la Cardul de Credit si la Pachetele de Cont Curent pentru persoane fizice si companii. WOWfertele vin cu timp de gandire: poti sa te bucuri de vara si sa decizi sa le activezi pana la 31 august, ultima zi a verii.

AdPlayers. info

Cele mai WOW oferte bancare ale verii au inceput pe 4 iulie, Ziua Americii si includ dobanzi scazute la Creditul de Oriunde si Creditul Imobiliar, plus conditii avantajoase la Cardul de Credit si la Pachetele de Cont Curent pentru persoane fizice si companii. WOWfertele vin cu timp de gandire: poti sa te bucuri de vara si sa decizi sa le activezi pana la 31 august, ultima zi a verii.

„Am pornit de la un insight important de la consumator: decizia de cumparare a unei case sau a unei masini este un proces de durata. De aceea, mecanica campaniei este gandita sa contrabalanseze graba in care ne traim vietile in ziua de azi, in care orice stimul e un trigger sa facem mai mult, mai repede, mai bine. WOWfertele First Bank recomanda exact contrariul cumparaturilor la impuls: take your time, rezerva oferta si ai timp pana la sfarsitul verii sa decizi la ce sa o folosesti.”, argumenteaza Miruna Baias, Head of Strategy, Cheil | Centrade.

„First Bank nu vorbeste doar despre a fi primul care face diferenta. We walk the talk, transpunem aceasta gandire in actiunile si campaniile noastre. Aceasta mecanica noua, de a nu presa consumatorul sa ia o decizie la impuls, poate fi vazuta ca un fel de mindfulness in banking. Am digitalizat procesele bancii, suntem tot mai rapizi in servicii, rezolvam multe prin Video Banking - ceea ce ne ajuta sa le oferim clientilor nostri luxul vremurilor moderne: timp de gandire, pentru ca ei sa simta ca au luat cea mai buna decizie.”, explica Viorel Ruse, Director de Marketing si Comunicare, First Bank.

„Cu fiecare campanie First Bank ne propunem acel mix de creativitate si eficienta, recunoscut si prin premiile Effie obtinute in acesti ani impreuna. Ne bucura ca avem un partener receptiv la inovatie, care face eforturi pentru a aduce produsele First Bank cat mai aproape de oameni si de nevoile lor. Aceasta mecanica inedita ce acorda thinking time chiar de Ziua Americii este un nou exemplu in acest sens.”, adauga Bianca Cauc, Account Director, Cheil | Centrade.

„O strategie proaspata, executata intr-un stil grafic racoritor si eye candy, potrivit verii si publicului nostru, deschis la nou.”, completeaza Denisa Armasu, Group Creative Director, Cheil | Centrade.

Campania “Festivalul WOWfertelor First Bank” contine o serie de snackable video content relaxat, de vara, atat pe YouTube, Facebook, Instagram, Google Display, cat si pe TikTok. Prezenta influencerilor - Bogdan Mirica si HaiHui in 2 duce mesajul First Bank mai aproape de comunitatile de iubitori de masini si de vacante, activandu-le interesul pentru WOWfertele First Bank. Campania se desfasoara in perioada 4-14 iulie, timp in care se pot descarca voucherele de WOWferta, care se pot activa pana pe 31 august.



Credite Complete “Festivalul WOWfertelor First Bank” 

First Bank:

Director Marketing & Comunicare: Viorel Ruse

Senior Marketing Specialist: Alina Petcu

BTL & Production Marketing Specialist: Mihai Terecoasa

Content Marketing Specialist: Daniel Stanciu

 

Agentie de creatie: Cheil | Centrade

Executive Creative Director: Mihai Gongu

Group Creative Director: Denisa Armasu

Senior Art Director: Radu Rebei

Copywriter: Claudiu Miu

Digital Art Director: Andrei Nedea

Head of Strategy: Miruna Baias

Traffic Manager: Mihaela Iamandi

Head of production: Monica Garbur

AV Producer: Alexandru Secula

Client Service Director: Carmen Miruta

Account Director: Bianca Cauc-Bitu

Account Manager: Alexandra Dinu

Senior Account Manager: Felicia Bolboceanu

Jr. Social Media Specialist: Bianca Colcea

DTP: Dan Butoi

Productie si post productie: Chainsaw Europe

Sound design/ sound mix: Hasan Nasser

Animatie video: Mihnea Bunescu

Coordonator post-productie: Raluca Iutes

Video editor: Silvia Matei

Autorii

FIRST BANK

Dupa o activitate de 18 ani, Piraeus Bank Romania a devenit First Bank, prin preluarea de catre J.C. Flowers, unul dintre liderii domeniului de private equity, cu investitii in industria financiara in peste 17 tari. First Bank are sloganul “The American Way” si crede in cultura americana a actiunii, a atentiei la nevoile clientului si a inovatiei. Banca ofera instrumente moderne de Internet&Mobile banking si ofera singurul serviciu de video banking din Romania alaturi de o retea importanta de filiale teritoriale.

CHEIL | CENTRADE  

Agentia digitala full service Cheil | Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare integrata din Romania si serveste drept hub regional pentru reteaua coreeana Cheil in sud-estul Europei, coordonand strategia de comunicare si creatie pentru Samsung. Din portofoliul Cheil | Centrade mai fac parte PROFI Romania, Hochland Romania, First Bank, ENGIE Romania, NN Romania, Carrefour Romania, Alpin 57, Mondelez, Raiffeisen Bank, Point Pickup, Asociatia ANAIS si United Way.

Mai mult in Campanii, Banking, Servicii Financiare


PUBLICITATE: