(AdPlayers.ro/News, Iulian Toma)
Agentiile de media OMD, Starcom si Mediaedge:cia au ajuns in finala licitatiei de media InBev, potrivit unor surse apropiate desfasurarii procesului de selectie demarat de producatorul si distribuitorul de bere. Oficialii InBev nu au putut fi contactati pentru a comenta informatia.
Liviu Irimia, Marketing Director la InBev, declara recent pentru AdPlayers ca „La concurs au fost invitate sapte agentii de media, o lista mai lunga din care, in cadrul procesului, vor fi selectate pentru lista scurta un numar de 3 agentii”,
Executivul spunea tot atunci ca nu vede un motiv pentru comunicarea listei scurte a agentiilor de media selectate in licitatie, argumentant totodata ca “mai important este castigatorul concursului care va fi anuntat undeva la jumatatea lunii ianuarie”.Castigatorul contului de media InBev Romania, fosta Interbrew, va administra comunicarea in media a marcilor din portofoliul producatorului si distribuitorului de bere. Noua agentie de media care va fi aleasa la jumatatea lunii ianuarie va coordona conturile ale unor marci precum Bergenbier, Beck’s, Lowenbrau si Stella Artois.