(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Contul de startegie Romtelecom a plecat de la Grey (Romtelecom) si Headvertising (Dolce) la Graffiti BBDO care a castigat administrarea intregului cont de creatie si strategie pentru doi ani.
Potrivit unor surse din piata de publicitate contul de creatie pentru marcile Romtelecom si Dolce ar putea depasi 1,5 Milioane EUR.
Miscarea are loc dupa o competitie in care, conform unor surse apropiate licitatiei, finala concursului de strategie si creatie a fost transata intre Graffiti BBDO si Headvertising, in favoarea agentiei din grupul BBDO.
Cristina Popescu (foto), Director de Comunicare al operatorului de telefonie si transfer de date, a afirmat pentru AdPlayers ca Romtelecom a semnat cu noua agentia de publicitate pentru doi ani incepand cu ianuarie 2009.
Procesului de selectie a agentiei furnizoare de servicii de creatie a inceput in luna octombrie 2008, iar, potrivit Romtelecom, agentia a fost desemnata castigatoare, pe baza evaluarii ofertelor tehnice si financiare.
In concurs au fost invitate 11 agentii de publicitate, din care noua au raspuns la briefiengul initial si au depus documentele solicitate. Doua agentii s-au retras inainte de faza sustinerii conceptelor creative.