...
( AdPlayers.ro Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Leo Burnett a semnat un „film mult” pentru campania de lansare a noului Prigat Pulpa Limonada. Campania de comunicare, spun reprezentantii agentiei, se incadreaza sub pozitionarea Prigat – Energie Naturala, fiind vorba despre un line extension – inovatie pe piata romaneasca - bautura necarbonatata cu continut ridicat de lamaie. Comunicarea, sustin creativii Leo Burnett, se centreaza pe binecunoscutul slogan “ Prigat. Mai mult fruct. Mai multa energie”, iar conceptul creativ s-a dezvoltat in jurul imaginii filmului mut.
Contul de media prin Media Direction
Campania media se deruleaza prin agentia Media Direction. Campania TV se difuzeaza de la inceputul lunii iunie pe principalele posturi de televiziune si va fi sustinuta de o campanie de presa si de materiale la punctele de vanzare.
“Am reinterpretat imaginea filmelor mute ”, explica Ghica Popa – Art Director. „Acolo personajele mergeau normal, dar pe ecran se miscau nefiresc de repede din cauza tehnicii de filmare rudimentare. Ei bine, cu bautorii de Prigat lucrurile stau exact invers: sunt filmati normal, dar se misca extraordinar de repede”, sustine creativul agentiei de publicitate.
Film mut, imagine alb negru si doua zile de filmare
“Desi spotul a fost realizat dintr-un singur cadru au fost necesare doua zile de filmare”, explica Laura Georgescu-Baron (foto), A/V Production Director, Leo Burnett. “Dupa prima zi de filmare care a durat aproximativ cinci ore rezultatul nu a fost conform asteptarilor echipei de creatie”
„Nu erau suficiente ladite cu lamai pe banda; s-a schimbat putin si incadratura”, motiveaza responsabilul de productia spotului. „Astfel, de comun acord cu regizorul Radu Muntean , Tudor Lucaciu - Director de Imagine si casa de productie Multimedia Est, spotul a fost filmat intr-o alta zi”
Autorii spotului sustin ca filmarea s-a desfasurat in curtea exterioara a unei fabrici dezafectate. „Cel mai complicat lucru la filmare l-a constituit viteza cu care veneau laditele pe banda”, precizeaza Laura Georgescu Baron. „Foarte greu reusea actorul Actorul reusea foarte greu sa tina "pasul" cu succesiunea rapida a laditelor pline cu lamai de pe banda rulanta”, adauga ea./
O particularitate a spotului, spune directoarea de productie, „a fost aceea de realizare in genul filmului mut: imagine alb negru, muzica, viteza cu care se misca personajul , felul in care este imbracat si machiat”.
Autorii
Spotul TV a fost produsa de Multimedia Est in regia lui Radu Muntean.
La realizarea campaniei de comunicare au participat din partea Quadrant Amroq Beverages: Daniela Dumitru - Product Manager Prigat; Calin Clej - Consumer Marketing Manager - QAB.
Din partea Leo Burnett au contribuit Bogdan Naumovici- Creative Director; Ghica Popa – Art Director; Ema Prisca – Senior Copywriter; Diana Oanta – Brand Communication Manager; Alina Bacsis –Brand Communication Executive; Razvan Matasel – Research&Strategic Planning Director; Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director, Bogdan Petrovici-A/V Production Manager.
Prigat, de la QABPrigat este prima gama completa de bauturi racoritoare necarbonatate fara conservanti produsa in Romania (juice, nectar si still drink) prin implementarea unei noi tehnologii de imbuteliere la fabrica Quadrant Amroq Beverages din Bucuresti, o investitie in valoare de 4.5 milioane de dolari finalizata in noiembrie 2004.
Compania Quadrant Amroq Beverages (QAB) este unul dintre cei mai mari investitori americani din Romania, imbuteliatorul autorizat si distribuitorul Pepsi, Prigat, Lipton Ice Tea si Roua Muntilor pentru Romania si Republica Moldova
AdFile Info:
Nume lucrare: "Film mut"
Agentie:Leo Burnett&Target
Oras: Bucuresti
Advertiser: Quadrant Amroq Beverages
Brand: Prigat
Produs/categorie: Bauturi nealcoolice
Brand Manager: Daniela Dumitru
Nume Campanie: Energie naturala
Data primei difuzari/aparitii: 2 iunie
Piete distributie (Tari): RO
Tara productie: RO
Limba: romana
Tip / Tipuri media: TV, presa, POSM
Durata (TV): 30 secunde
Slogan: Prigat.Mai mult fruct.Mai multa energie
Account Manager / Director: Diana Oanta
Strategie Campanie: Razvan Matasel
Client Service Director: Elena Livinti
Creative Director: Bogdan Naumovici
Art Director: Ghica Popa
Copywriter: Ema Prisca
Regizor: Radu Muntean
Producator: Laura Georgescu-Baron
Casa productie A/V:Multimedia Est
Editor Imagine (TV): Tudor Lucaciu
Director Strategie Media:
Account Planner: Cristian Mucichescu
Agentie Media: Media Direction