Filip Stoler semneaza campania matinalului National FM
Sambata, 27 Septembrie 2008

 

 

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Cu 7 ani copywriter in publicitate si realizator de emisiuni radio si TV, Filip Stoler a semnat cea mai recenta campanie a programului de radio „Marele mic dejun”, matinalul de la National FM. Campania este una neconventionala si se desfasoara in presa, iar executia tehnica apartine departamentului de Marketing de la National FM.

 

"Ad-urile sub forma de articol senzational au rolul de a-l agata pe cititorul care rasfoieste publicatia”, spune Filip Stoler, copywriter al campaniei si unul dintre realizatorii Matinalului National FM. „ Titlurile de genul "Paul Trasca traia cu fratele lui geaman in abdomen" sau "In curtea lui Filip Stoler s-a gasit o uriasa punga de petrol" vor sa ironizeze titlurile care se pot citi in mod obisnuit in presa romaneasca. Odata agatat, cititorul primeste informatia pe care, de fapt, noi vroiam sa i-o dam: ca e un matinal intresant la National FM".  

 

Marele Mic Dejun - matinalul National FM, cu Filip Stoler si Paul Trasca

Marele Mic Dejun este noul program de dimineata de la National FM. Conceptul si prezentarea matinalului sunt semnate de Paul Trasca si Filip Stoler, doi oameni de radio si televiziune care au mai creat in trecut matinalul la Radio Star (devenit Magic FM n.r.) si apoi emisiunea de dimineata de la TVR  “Agentia doi fara un sfert”.

 

Cei doi au mai facut parte, timp de trei sezoane, si din echipa show-ului de televiziune “Saptamana Nebuna” de la Prima TV alaturi de Augustin Julea, Razvan Spiridon si Dan Teodorescu. Filip Stoler este si copywriter in publicitate, unde a lucrat mai bine de 7 ani pentru companii locale si multinationale, ori ca freelancer.

 

Marele Mic Dejun a inceput din 22 septembrie de la ora 7 in fiecare zi de luni pana vineri si isi propune sa nu se limiteze doar la a binedispune audienta acelor ore. Filip Stoler si Paul Trasca obisnuiesc sa sune in direct persoane publice de ale caror hotarari, afirma ei, depinde mai mult sau mai putin soarta contribuabilului.

 

 


PUBLICITATE: