Field Marketing: Claritine "Alergino"
Agentie: Evenimento
(AdPlayers, Iulian Toma)
Claritine porneste seria de evenimente BTL „Alergino”, care vrea sa atraga populatiei atentia asupra diverselor tipuri de alergii. Campania administrata de agentia Evenimento debuteaza din 17 lulie si va avea loc pana la sfarsitul lunii august, fiind desfasurata in orasele Bucuresti, Timisoara, Iasi, Cluj, Constanta si Brasov.
Contactata de catre AdPlayers, Andreea Tocan, General Manager al agentiei Evenimento, nu a dezvaluit bugetul seriei de evenimente Claritine "Alergino" programata in cele sase orase din Romania. Potrivit estimarilor AdPlayers din piata de profil, contul de activitati "field marketing" are o valoare cuprinsa intre 30.000 si 50.000 EUR.
„Campania a fost initiata intrucat potrivit unui studiu ARIA din 2008 s-a constatat ca 1 din 4 europeni sufera de diverse tipuri de alergii. In final scopul campaniei noastre este acela de a informa si sensibiliza populatia asupra acestei probleme medicale” motiveaza campania pentru AdPlayers, Roxana Tone, Account Director pe seria de evenimente „Alergino”, in cadrul agentiei Evenimento.
Evenimentele Claritine debuteaza, intr-o prima etapa, la Bucuresti, Timisoara si Iasi. Conform reprezentantei agentiei, in Bucuresti, spre exemplu, actiunile vor avea loc in parcuri precum Herastrau, Cismigiu si Parcul Carol unde „o echipa de actori profesionisti va sustine cate un show care sa ilustreze problema alergiilor in viata omului intr-un mod amuzant si educativ in acelasi timp”.
Mai mult in BTL